دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته بیستم لیگ برتر

پرسپولیس با «هوادار» به دنبال صدرنشینی و سبقت از سپاهان

پرسپولیس با «هوادار» به دنبال صدرنشینی و سبقت از سپاهان
پرسپولیس برای آنکه امیدهایش را در مسیر کسب قهرمانی بیشتر کند باید برابر هوادار برنده شود.
کد خبر : 831397

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های پرسپولیس و هوادار در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۷ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم پیش از این ۳ بار با هم دیدار کرده‌اند که یک بار پرسپولیس برنده شده و ۲ بازی هم با مساوی به پایان رسیده تا هوادار هرگز مقابل سرخپوشان پایتخت برنده نشده باشد. آن هم در شرایطی که پرسپولیس با ۳۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر از سپاهان در رتبه دوم است و هوادار با ۲۲ امتیاز رتبه نهم را در اختیار دارد.

یحیی گل‌محمدی در این بازی تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد و با توجه به اینکه تیمش با تفاضل گل کمتر از سپاهان در رتبه دوم است و استقلال رده سومی را در تعقیب خود می‌بیند به دنبال ثبت دومین پیروزی آماری پرسپولیس برابر هوادار خواهد بود. پرسپولیس که صاحب بهترین خط دفاعی لیگ برتر است در این بازی علیرضا بیرانوند را که هفته قبل محروم بود در اختیار دارد و از حمایت هواداران خود بهره می‌برد. 

بازی رفت دو تیم با برتری ۳ بر یک پرسپولیس به پایان رسیده و این بار هوادار نمی‌خواهد بازنده باشد. ساکت الهامی که شاگردانش را به جمع تیم‌های تک رقمی جدول رده‌بندی رسانده، به دنبال آن است تا این بار برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی بازنده نباشد. تیم او هفته قبل در وقت‌های اضافه برابر تراکتور غافلگیر شد و بازنده زمین را ترک کرد. نیما انتظاری در پایان بازی اخراج شد و فردا غایب خواهد بود. سرمربی تیم هوادار که نمی‌خواهد بازیکنان تیمش همانند دور رفت برابر پرسپولیس بدون امتیاز از زمین خارج شوند با اندیشه‌های متفاوتی آنها را به زمین خواهد فرستاد تا بتوانند قهرمان ۵ دوره متوالی لیگ برتر را متوقف کند.

روی کاغذ شانس برتری پرسپولیس بسیار بیشتر ازهوادار است و باید اتفاقی برخلاف تصور رخ دهد تا سرخپوشان پایتخت نتوانند برابر همشهری خود برنده شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته