دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا منتشر کرد؛

«صد ثانیه با هنر»؛ مروری بر اتفاقات آخرین روز جشنواره فیلم فجر

«صد ثانیه با هنر»؛ مروری بر اتفاقات آخرین روز جشنواره فیلم فجر
«صد ثانیه با هنر»، در این قسمت به اتفاقات آخرین روز جشنواره فیلم فجر مربوط می‌شود. روزی که دو فیلم «آنها مرا دوست داشتند» و «سینما متروپل» به نمایش درآمدند.
کد خبر : 831373

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، پادکست‌هایی با محوریت مهمترین رویداد‌های فرهنگی و هنری روز از سوی آنا در قالب «صد ثانیه با هنر» منتشر خواهد شد.

«صد ثانیه با هنر»، در قسمت پیش رو به مرور اتفاقات آخرین روز جشنواره فیلم فجر می‌پردازد، روزی که دو فیلم «آنها مرا دوست داشتند» و «سینما متروپل» در آن به اکران درآمد و سپس نامزدهای سیمرغ جشنواره در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

«آنها مرا دوست داشتند» اثری از محمدرضا رحمانی بود که به دلیل ضعف‌های فراوان در مسائل مختلف مثل بازیگری، داستان، کارگردانی و... مورد توجه اهالی رسانه قرار نگرفت تا جایی که عده‌ای در حین تماشای فیلم سالن را ترک کردند.

آخرین فیلم جشنواره نیز «سینما متروپل» بود که نگاهی متفاوت به جنگ تحمیلی داشت. این فیلم در رابطه با حصر آبادان بود و قهرمان‌هایش چند جوان بودند که می‌خواستند چراغ سینما متروپل را روشن نگه دارند تا به مردم روحیه بدهند.

بعد از اکران این فیلم نیز بالاخره هم اعضای هیئت داوران جشنواره معرفی شدند هم نامزدهای بخش‌های مختلف جشنواره. تقریبا اکثر آثار حداقل در یک بخش نامزدی شدند اما فیلم‌های آه سرد، پرونده باز است، روایت ناتمام سیما، کاپیتان، های‌پاور و هوک در هیچ بخشی مورد توجه هیئت داوران قرار نگرفتند. 

در ادامه «صد ثانیه با هنر» را که در مورد وقایع روز آخر جشنواره فیلم فجر است بشنوید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته