دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تورنمنت هشت جانبه بلاروس

پیروزی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل میزبان/ شاگردان عبدی پنجم شدند

پیروزی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل میزبان  شاگردان عبدی پنجم شدند
تورنمنت هشت جانبه بلاروس با کسب مقام پنجم برای شاگردان حسین عبدی به پایان رسید.
کد خبر : 831368

به گزرش خبرگزاری آنا، در آخرین روز از تورنمنت هشت جانبه بلاروس، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان از ساعت ۱۲:۵۰ به وقت تهران به مصاف میزبان این تورنمنت رفت و با پیروزی ۲ بر صفر ملی‌پوشان نوجوان کشورمان به پایان رسید.
بازی به صورت پرفشار از سوی دو تیم در جریان بود تا اینکه نخستین گل ایران روی ضربه بسیار زیبای اسماعیل قلی‌زاده در دقیقه ۱۷ به ثمر رسید. دومین گل شاگردان عبدی در دقیقه ۳۰ به ثمر رسید، توپ در محوطه جریمه به امیرمحمد رزاقی‌نیا رسید و با یک شوت محکم توپ را وارد دروازه حریف کرد.
نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

طاهری در دقیقه ۶۵ خطای دیگری انجام داد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد و ایران ۱۵ دقیقه باقیمانده را ده نفره ادامه داد. بلاروس تلاش بی امان خود برای نفوذ و گلزنی را ادامه داد، اما به ثمر ماند و با وجود ۴ دقیقه وقت اضافه نیز بازی با همان نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید.

شاگردان حسین عبدی در این تورنمنت در مجموع با پیروزی مقابل تیم‌های ملی زیر ۱۶سال و زیر ۱۷سال بلاروس و قبول شکست مقابل تیم‌های ملی زیر ۱۷سال روسیه و تاجیکستان به کسب مقام پنجم رضایت دادند.

تیم ملی زیر ۱۷سال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا که خرداد سال آینده در تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب