دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1401 - 22:20
در آستانه جشن پیروزی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت برای شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲‌ بهمن دعوت کرد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت برای شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲‌ بهمن دعوت کرد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن دعوت از آحاد مردم و مسئولان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن اعلام کرد: امیدواریم همچون سال‌های گذشته، مردم ما در۲۲بهمن با حضوری گسترده و عظیم، اقتدار این نظام را به دشمنان نشان دهند.
کد خبر : 831318

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، آیت الله آملی لاریجانی، با تبریک و تهنیت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دشمنان گمان می‌کنند، می‌توانند با فتنه‌گری و ایجاد تفرقه،  با نظام جمهوری اسلامی مقابله کنند، این خیال باطلی است.

 نظام جمهوری اسلامی که میراث جهاد و ایثار ملتی بزرگ و فهیم به رهبری امام راحل قدس سره است و در طول سالیان متمادی با هدایتهای مقام معظم رهبری حفظه الله، اکنون به قدرتی منطقه ای و جهانی تبدیل شده  بسیار قوی‌تر از آن است که با این فتنه ها و فریبکاری ها تضعیف شود.  قدرت عظیم  مردمی که به انقلابشان عشق می ورزند و در مقاومت بی مثالند ، بسیار فراتر از این توهمات است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان اظهار امیدواری کرد: ان شاء الله مسئولین و مردم همگام با هم با شرکت عظیم و گسترده خود در راهپیمایی این روز، ندای وحدت و مقاومت  سر دهند و پیام قاطعی برای سلطه گران فتنه گر  متوهم بفرستند که اینجا سرزمین مومنان روشن ضمیر و مجاهد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته