دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1395 - 15:25

امیر عابدینی: در مورد نایب رییسی دوم با من حرفی نزدند/ یکی شهادت بدهد معاون اول رئیس‌جمهور زنگ زده است

عضو مجمع فدراسیون فوتبال می‌گوید آجرلو از روی عصبانیت درباره شرایط مجمع سخن گفته است.
کد خبر : 83118

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، امیر عابدینی عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ در حاشیه مجمع انتخاباتی امروز فدارسیون فوتبال درباره اینکه در مجمع تصویب شده دوربین‌ها دو هفته پایانی‌ لیگ‌ به استادیوم‌ نمی‌روند،‌ گفت:‌ «کدام مجمع؟ شما دانشمندانی هستید که خبر می‌سازید. لطفا این خبر را نسازید.»


وی درباره اینکه فکر می‌کنید انتخابات امروز سالم بود یا خیر؟ ادامه داد: «یکی از سالم‌ترین انتخابات را برگزار کردیم.»


عابدینی در پاسخ به این سؤال که چرا آجرلو و عزیزمحمدی نسبت به نتایج انتخابات اعتراض داشتند، خاطرنشان کرد: «این فرهنگ ماست؛ کاسه و کوزه را بر سر رقبا خرد می‌کنیم.»


وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا جلسات شبانه‌ای پیش از انتخابات برگزار شد؟ تصریح کرد: «اگر در جلسه‌ دیشب آقای آجرلو جلسه گذاشته هیات‌ها هم با هم جلسه گذاشته بودند. چه کنیم؟ حق دارند مشورت کنند. حقوق اولیه را باید در نظر بگیرند، اما نه با کفاشیان نه من و نه وزیر هیچ جلسه‌ای نداشتند. یکی شهادت بدهد معاون اول رئیس‌جمهور زنگ زده است.»


عضو هیات رئیسه سازمان لیگ درباره پست نائب‌رئیسی دوم و اینکه با وی در این باره صحبت شده است یا خیر هم گفت: «با من صحبتی نشده است. در این باره از تاج بپرسید.»


عابدینی درباره گلایه‌های وزیر ورزش از اینکه باشگاه استقلال و پرسپولیس آویزان دولت هستند، خاطرنشان کرد: «آویزان دولت بودند اما الان باید مستقل شوند. وزیر ورزش از فدراسیون گذشته در رابطه با عدم تعامل، گله داشت اما گفت تعامل باید تعریف شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته