دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1395 - 14:25
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):

هزینه فروش ساختمان کمیته امداد در سوهانک صرف مددجویان می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: هزینه فروش ساختمان کمیته امداد در منطقه سوهانک، صرف امور مرتبط با مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی خواهد شد.
کد خبر : 83087

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، این مطلب را سید پرویز فتاح در نخستین جلسه شورای مدیران و هیات امنای این نهاد در ساختمان جدید عنوان کرد.


رئیس و هیات امنای کمیته امداد هفته گذشته به ساختمان جدید و در دست تکمیل کمیته امداد واقع در خیابان آزادی منتقل شدند و نخستین جلسه کاری خود را در این ساختمان برگزار کردند.


سایر مدیران و کارکنان کمیته امداد نیز با تکمیل ساختمان و اتمام مراحل تجهیزات اداری به تدریج تا پایان تیر ماه جابه جا خواهند شد.


این ساختمان از پنج ماه پیش در منطقه آزادی خریداری و با اتمام مراحل عملیات عمرانی برای تجهیزات اداری آماده خواهد شد و هر هفته یکی از ادارات و بخش‌های کمیته امداد از ساختمان سوهانک به ساختمان آزادی منتقل می‌شوند.


وعده انتقال ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوهانک در شمال شهر تهران به یک منطقه متناسب با فعالیت‌های کمیته امداد از زمان حضور سید پرویز فتاح در راس این نهاد مردمی و به دلیل دور بودن ساختمان کنونی کمیته امداد از مرکز شهر و حساسیت مردم نسبت به این ساختمان مورد تاکید قرار گرفت که در نهایت این اقدام در اوایل سال 95 منجر به اتخاذ این تصمیم شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته