دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1395 - 14:22

رئیس کل دادگستری استان تهران تأکید کرد: اهتمام جدی به رسیدگی متقن به پرونده‌ها و کاهش آمار و موجودی شعب

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در دوره‌ای که در دادگستری استان تهران مشغول به کار هستم بر اهتمام جدی به رسیدگی متقن به پرونده ها و کاهش آمار و موجودی شعب تأکید کرده‌ام.
کد خبر : 83067

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران، غلامحسین اسماعیلی در نشست رئیس کل دادگستری استان تهران با قضات محاکم تجدیدنظر در سخنانی با تبریک اعیاد ماه رجب از کار، تلاش‌ها و مجاهدت‌ها و ایثارگری قضات دادگاه های تجدیدنظر در قبول مسئولیت رسیدگی به پرونده‌های سنگین و پیچیده قضایی قدردانی کرد.


وی اظهار کرد: تا به امروز بیش از دو سال از ماموریت بنده در این دادگستری می‌گذرد و طی این مدت اهتمام جدی به رسیدگی متقن به پرونده ها و کاهش آمار و موجودی شعب به صورت یک نیاز برای کلیه واحدهای قضایی بطور جدی پیگیری و دنبال شده است.


اسماعیلی گفت: بررسی‌ها وجود یک سری نواقص و مشکلات را در مجموعه دستگاه قضایی و دادگستری کل استان تهران نشان می‌داد که جهت بهره‌مندی از رهنمودهای ارزشمند رئیس قوه قضاییه مراتب به محضر ایشان منعکس شد و عرض کردم اگر بتوانم در رفع این مشکلات قدمی بردارم، قطعاً برای بنده از بحث آمار خوشایند و مطلوب‌تر خواهد بود.


رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه یکی از نکاتی که در دادگستری کل استان تهران اقتضاء داشت که از آن برخوردار باشد، جایگاه و شان این دادگستری عظیم در نهاد قوه قضاییه و همچنین در مجموعه حاکمیت بوده است.


وی تاکید کرد: ما در برنامه‌های خود قصد داریم بصورت سلسله‌وار قضاتی را به این مجموعه اضافه کنیم و بنده نیز بصورت مرتب هفته‌ای یک روز در جمع همکاران و در شعبات مختلف حضور خواهم داشت و از نزدیک مسائل و مشکلات مربوطه بررسی و رسیدگی می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته