دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1395 - 13:22
جعفر کاشانی در گفت‌وگو با آنا؛

تاج یکی از مدیران توانمند فوتبال است/ امیدوارم شرایط کار برای رئیس جدید فدراسیون مهیا باشد

رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: تاج یکی از مدیران توانمند فوتبال ایران است که تاکنون در پست‌های مختلف مدیریتی فوتبال فعالیت داشته است.
کد خبر : 83063

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: «تاج سال‌هاست که در فوتبال ایران حضور پررنگی دارد و با زیر و بم فوتبال آشنایی دارد. او یکی از مدیران توانمند فوتبال ایران است که تاکنون در پست‌های مختلف مدیریتی فوتبال فعالیت داشته است. امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد تا تاج بتواند در پست جدیدش عملکرد خوبی داشته باشد و فوتبال ایران را از حالت رکود خارج کند.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس در رابطه با بازی فردا پرسپولیس مقابل گسترش فولاد بیان کرد: «پرسپولیس در هفته‌های آخر بازی‌های سختی را مقابل حریفانش دارد. گسترش فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال بود و در تبریز هم موفق شد تا اکثر تیم‌ها را شکست دهد اما پرسپولیس تیم بزرگی است و بچه‌ها در بازی فردا باید نشان دهند که پیراهن چه تیمی را بر تن کرد‌ه‌اند. امیدوارم با برد در بازی فردا بتوانیم جشن قهرمانی را در بازی آخر در ورزشگاه آزادی و در مقابل هواداران خودمان برگزار کنیم.»


کاشانی در خصوص تصمیمات هیات مدیره برای فصل بعد پرسپولیس و جدایی زادمهر از هیات مدیره پرسپولیس گفت: «در حال حاضر تمام تمرکز هیات مدیره بر روی بازی‌های این فصل است. ما منتظر دو بازی پایانی لیگ امسال هستیم و با پایان یافتن لیگ پانزدهم برای فصل بعد تصمیم‌گیری می‌کنیم. زادمهر هم‌اکنون عضو هیات مدیره است و تصمیمی بر جدایی ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب