تقویت گروههای آموزشی از اولویتهای جدی دانشگاه علوم پزشکی تهران
به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران به برنامه ریزی در زمینه بازگشت گروه ارولوژی به دوران اوج خود اشاره کرد و گفت: گروه ارولوژی دورهای در دانشگاه ستاره بود و با مداخلاتی که انجام شده امیدواریم به نقطه اوج خود برسد.
قناعتی بر تامین تجهیزات و هیات علمی مورد نیاز گروه ارولوژی تاکید کرد و گفت: برای تهیه تجهیزات گروه، تامین اعتبار و اقدامات لازم جذب هیئت علمی مورد نیاز گروه انجام شده است.
در ادامه نشست علی لباف معاون آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی نتیجه ارزشیابی گروه آموزشی ارولوژی را تشریح کرد و گفت: گروه ناظرین دانشکده پزشکی فرآیند ارزشیابی گروه ارولوژی را از آذرماه ۱۴۰۰ اغاز کردند و باتوجه به تغییر مدیر گروه زمان بیشتری صرف شد که نتایج مشخص شود.
لباف با اشاره به مشارکت ۸۲ درصدی دستیاران و ۴۶ درصدی اعضای هیئت علمی در نظرسنجی برخط ارزشیابی برنامه گروه گفت: در این ارزشیابی مسائل گروه شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی شد.
معاون آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی، تقویت برنامههای آموزش مشترک گروه، برگزاری نشستهای فصلی اعضای هیئت علمی با دستیاران به منظور بهبود فضای آموزشی و... را از جمله مزایای ارزشیابی گروه آموزشی ارولوژی برشمرد و گفت: باتوجه به ارزشیابی انجام شد مقرر شد اقدامات متعددی از جمله امکان روتیشن بین بیمارستانی داوطلبان فراهم، کتابچه اهداف آموزشی و شرح وظایف دستیاران تالیف و همچنین روتیشن ارولوژی زنان و ترمیمی در بیمارستان یاس و... برقرار شود.
سپس محمدحسین آیتی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به ضرورت یکپارچه سازی خدمات الکترونیک معاونت بین الملل، گفت: با توجه به تنوع مخاطبان و تعدد خدمات این معاونت در قالب سامانههای مختلف، تجمیع سامانهای معاونت بین المللی ضروری به نظر میرسید.
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، گام نخست یکپارچه سازی خدمات الکترونیک را احصا و اصلاح فرآیندها دانست و گفت: برای یکپارچه سازی خدمات الکترونیک ابتدا فرآیندها را احصا و اصلاح و اقدامات مرتبط با هر فرآیند را مشخص کردیم تا فرآیندها با سرعت و سهولت بیشتری ارایه شود.
آیتی گام بعدی پس از احصا و اصلاح فرآیندها را یکپارچه سازی خدمات الکترونیک بیان کرد و گفت: ۱۴۰۰ دانشجوی بین الملل از خدمات سامانههای مختلف سیپاد مالی، سیپاد آموزشی، پژوهشیار استفاده میکنند و برخی خدمات مانند کنسولگری و امور خوابگاهها و... بدون سامانه است و امیدواریم با مجموع اقدامات انجام شده، این خدمات در قالب سامانه یکپارچه به مخاطبان ارایه شود.
در ادامه فاطمه حاج علی عسگری مدیر بین المللی سازی الکترونیک معاونت بین الملل، فرآیند یکپارچه سازی خدمات الکترونیک را تشریح کرد.
انتهای پیام/