دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1395 - 11:17
در گفت و گو با آنا؛

عشوری: امیدوارم بازی جوانمردانه‌ای با استقلال داشته باشیم/ دوست دارم تیم ویسی قهرمان لیگ شود

هافبک تراکتورسازی گفت: نیاز استقلال به بردن به ما ربطی ندارد. ما باید این تیم را ببریم و به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نزدیکتر شویم.
کد خبر : 83036

سینا عشوری درخصوص دیدار امروز تیمش مقابل استقلال به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «مسلما بازی سخت و دشواری برای هر دو تیم خواهد بود و مشخص نیست چه تیمی می‌تواند برنده شود. ما کاری به حضور استقلال در کورس قهرمانی نداریم. این را می‌دانیم که فقط با پیروزی در دیدار امروز می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان را به‌دست آوریم. به‌دنبال مباحث حاشیه‌ای نیستیم و به دنبال انجام یک بازی جوانمردانه هستیم.»


هافبک تراکتورسازی در واکنش به این موضوع که او به واسطه اینکه بازی درگیرانه‌ای انجام می‌دهد در بازی برابر استقلال مستعد اخراج شدن است، بیان کرد: «بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ بدهد. من فوتبالم را جدی و سفت بازی می‌کنم اما تا به حال این موضوع باعث نشده در جریان بازی اخراج شوم. درست است در هر تیمی بوده‌ام نسبت به تیمم تعصب داشتم و با تمام وجود بازی کردم اما این موضوع هیچ‌گاه منجر به اخراجم نشده است. سعی می‌کنم جنگنده بازی کنم و در خدمت تیمم باشم اما غیرفوتبالی بازی نخواهم کرد.»


او در مورد نقش حمایت هواداران تراکتورسازی در بازی فردا برابر استقلال اظهارداشت: «حضور پرشور هواداران ما در دیدار با پرسپولیس بسیاری از بازیکنان تیم را سورپرایز کرد. به نظرم اختصاص فقط 15 درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران تراکتورسازی برای این تیم خیلی کم است. ما نیاز داریم تا هواداران‌مان را در استادیوم ببینیم. امیدوارم که بخش بیشتری از ورزشگاه آزادی را به هواداران تراکتورسازی بدهند.»


عشوری درباره پیش بینی خود از نتیجه دیدار امروز تیمش با استقلال گفت: «نمی‌توان گفت چه تیمی برنده است. باید بازی شروع شود و ببینیم جریان مسابقه چگونه جلو می‌رود. ما هدف‌مان پیروزی است و این هدف را هم تیم استقلال دارد. به نظرم تیمی که هوشمندانه‌تر بازی کند و اسیر جو مسابقه نشود شانس بیشتری برای برنده شدن دارد.»


هافبک تراکتورسازی درباره اینکه به نظرش کدام تیم قهرمان لیگ پانزدهم می‌شود، تصریح کرد: «باید به عبدالله ویسی و تیمش تبریک گفت. آنها ثابت کردند که برای موفقیت در یک لیگ وحدت تیمی بیش از هر چیز دیگری ارزش دارد. زمانی که استقلال خوزستان قهرمان نیم‌فصل شد با اظهارنظرهای متفاوتی مواجه شد که همه بر این باور بودند که این تیم در نیم‌فصل دوم به مشکل می‌خورد اما حالا ورق برگشته و استقلال خوزستان شانس قهرمانی دارد. به شخصه دوست دارم که تیم ویسی قهرمان لیگ شود چرا که با توجه به امکاناتی که داشت فوق‌العاده عمل کرده است.»


عشوری در مورد اینکه فصل آینده به ذوب‌‌‌آهن برمی‌گردد یا نه، عنوان کرد:‌ «من یک نیم‌فصل با این تیم قرارداد دارم و با توجه به اتمام دوران خدمت سربازی موظفم به ذوب‌آهن برگردم. به قراردادم پایبند خواهم بود و بسیار هم خوشحالم که توسط تیم ذوب‌آهن به فوتبال ایران معرفی شدم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته