دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1401 - 10:33
اشرفی به آنا خبر داد؛

جذب بیش از ۵۰۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی

جذب بیش از ۵۰۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از جذب بیش از ۵۰۰ عضو هیئت علمی در فراخوان جدید جذب هیئت علمی خبر داد.
کد خبر : 830132

عباس اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا با اشاره به آغاز ثبت‌نام در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد:‌ ثبت‌نام در فراخوان جذب هیئت علمی از روز 15 بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز 30 بهمن‌ماه ادامه دارد.

وی افزود: بر مبنای این فراخوان 526 عضو هیئت علمی به اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اضافه می‌شوند که 46 نفر منحصرا خانم در گروه پزشکی و 30 نفر منحصرا آقا در گروه پزشکی، 362 نفر مرد یا زن در گروه پزشکی، 7 نفر منحصرا خانم در گروه غیرپزشکی، 9 نفر منحصرا مرد در گروه غیرپزشکی و 72 نفر مرد یا زن در گروه غیرپزشکی جذب می‌شود.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: جذب هیئت علمی در بیش از 100 گروه رشته صورت می‌گیرد و با توجه به فراهم شدن امکان جذب دانش‌آموختگان مقطع دکترای تخصصی مشمول وظیفه عمومی با استفاده از طرح مشمولین متخصص در دانشگاه آزاد اسلامی، افراد برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در صورت تمایل می‌توانند برای عضویت در هیئت علمی وظیفۀ رشته‌های مورد نیاز، به سامانه جامع دانشگاه مراجعه و تقاضای جذب خود را ثبت کنند. 

اشرفی گفت: در رشته‌های مهندسی پزشکی، پرستاری و دندانپزشکی بیشترین جذب هیئت علمی را خواهیم داشت چراکه در این رشته‌ها شاهد افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو را داشته‌ایم.

وی اعلام کرد:‌ جذب هیئت علمی نخبه به صورت مجزا و در فراخوانی جداگانه صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته