دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1395 - 11:58

کیایی: سردار سلیمانی و شمخانی در جمع نمایندگان مجلس دهم سخنرانی می‌کنند

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح رویکرد کلی و برنامه‌های همایش فرآیند قانونگذاری -الزامات و راهکارها از حضور 272 نفر از منتخبان مجلس دهم در این همایش خبر داد.
کد خبر : 83005

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، مهدی کیایی در حاشیه همایش فرآیند قانون‌گذاری –الزامات و راهکارها- در جمع خبرنگاران گفت: در نشست امروز که به دعوت ریاست مجلس برگزار شد و البته مسبوق به سابقه است. در ادوار گذشته نیز چنین نشست هایی برگزار می شد از همه منتخبان مجلس دهم دعوت به عمل امد.


وی همچنین ادامه داد: این نشست با سخنرانی اخلاقی حضرت آیت‌الله رضا استادی و خیر مقدم دکتر لاریجانی ریاست مجلس و سخنرانی آقای جهانگیری و ظریف ادامه پیدا کرده است.


کیایی همچنین تصریح کرد: در ادامه برنامه این دو روز جمع دیگری از وزرا و مسئولین دستگاه‌های اجرایی سخنرانی می‌کنند.


مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق آماری که همکاران ما ثبت کرده اند 272 نفر از منتخبین مجلس دهم در نشست امروز حاضر بودند و در محیطی کاملا صمیمانه اولویت های مجلس دهم مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.


کیایی از حضور علی شمخانی‌، دبیر شورای عالی امنیت ملی و سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس نیز در این نشست خبر داد و گفت: فردا نیز روز دوم همایش از 8 و نیم صبح تا ساعت 19 برگزار می‌شود و برخی از معاونان مجلس و وزرای اقتصادی دولت در این همایش سخنرانی می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته