نشست تلفنی مدیر امور ناحیه دو بانک رفاه کارگران با مشتریان برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری آنا، به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان بانک رفاه در استان تهران، فرشاد صیداحمدی از ساعت 10 الی 12 روز یکشنبه 16 بهمن ماه با حضور در محل مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادها و نظرات سازنده مشتریان است.
بر اساس این گزارش، مشتریان بانک رفاه کارگران در ناحیه دو که تمایل دارند مسائل، موضوعات و پرسشهای خود را با مدیر امور این ناحیه در میان بگذارند، میتوانند در بازه زمانی مذکور از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این نشست تلفنی شرکت کنند.
شایان ذکر است، ناحیه دو بانک رفاه کارگران شامل استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، فارس، گیلان، مازندران، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان، گلستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر میشود.
انتهای رپرتاژ خبری/
انتهای پیام/