دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1401 - 15:14
با شکست رقیبان؛

دانشجویان فوتسالیست کاشانی قهرمان استان اصفهان شدند

دانشجویان فوتسالیست کاشانی قهرمان استان اصفهان شدند
دانشجویان فوتسالیست کاشانی قهرمان استان اصفهان شدند
کد خبر : 829906

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دهاقان، مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان با شرکت ۶ تیم از واحد‌های اصفهان، دهاقان، میمه، خمینی‌شهر، کاشان و شاهین‌شهر و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان برگزار شد.

پس از برگزاری مسابقات دور اول و حذفی طی دو روز، تیم‌های اصفهان و کاشان به دیدار نهایی مسابقات راه یافتند که پس از برگزاری مسابقه فینال و کسب نتیجه مساوی در وقت قانونی و وقت اضافه، سرنوشت تعیین قهرمان به ضربان ضربات پنالتی کشید که واحدکاشان موفق شد در ضربات پنالتی با شکست واحد اصفهان، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

تیم دهاقان نیز موفق به کسب عنوان سوم این دور از مسابقات فوتسال استان اصفهان شد.

اعضای تیم کاشان شامل سیدعلی مصطفوی، صمد کلیوندحیدری، امیرحسین حیدری، محمدصادق باقری، امیرحسین رضایی، مهدی عطایی‌پور، مصطفی تلک‌آبادی، محمد امین مختاریان، محمد چیت‌سازی، محمدباقر خنکال، ابوالفضل کریم‌شاهی، ابوالفضل راحمی، به مربیگری ابوالقاسم معینی و سرپرستی جواد دهقانی بودند.

دیدار فینال و اختتامیه مسابقات با حضور پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، محمدرضا ملک‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه دهاقان و جمعی از میهمانان و دانشجویان برگزار شد.

امیرحسین حیدری با ۸ گل به عنوان آقای گلی این مسابقات دست یافت.

عنوان بهترین سرمربی، دروازه‌بان، خط دفاعی و حمله نیز  به تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تعلق گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب