دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

"پاسخ به تاریخ" در روزشمار انقلاب

 پاسخ به تاریخ  در روزشمار انقلاب
اولین قسمت از مستند سیاسی "پاسخ به تاریخ" به تهیه کنندگی و کارگردانی میثم پوررشیدی با آغاز دهه فجر پنج شنبه ۱۳ بهمن ماه ساعت ۲۲ از قاب شبکه پنج تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.
کد خبر : 829846

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، این مستند ۱۱ قسمتی به واکاوی و راستی آزمایی روایت‌هایی از دوران پهلوی که در فضای عمومی و مجازی مطرح شده است، می‌پردازد.

بنا بر این گزارش، در مستند پاسخ به تاریخ اساتید دانشگاه و پژوهشگران سعی می‌کند با بررسی اسناد و منابع معتبر تاریخی و مصاحبه با پژوهشگران و اساتید داخلی و خارجی به پاسخ سوالاتی بپردازند که در فضای مجازی روز به روز پررنگ‌تر شده و هیچگاه به مخاطب جواب روشنی داده نشده است.

علی محمد طرفداری استاد دانشگاه و پژوهشگر، جان قزوینیان نویسنده کتاب ایران و امریکا و مدیر اجرایی مرکز خاورمیانه در دانشگاه پنسیلوانیای امریکا، علی پور صفر پژوهشگر و... از جمله مهمانان و کارشناسان این مستند هستند که در هر قسمت به سوالات مهم و تاثیر گذار تاریخی پاسخ می‌دهند.  

سایر عوامل مستند "پاسخ به تاریخ" عبارت است از: نویسندگان رضا فرخی، محسن صالحی خواه، پژوهشگران (رضا فرخی، محسن صالحی خواه، زینب غبیشاوی، انسیه جهانشانلو، زینب ثانی) راوی و گوینده رضا فرخی و...

این مستند در ۱۱ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در ایام دهه فجر هر شب ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته