دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1395 - 11:25
صحبت‌های وزیر برای خبرنگاران قطع شد

محمود گودرزی: امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال بیفتد/ استقلال و پرسپولیس آویزان دولت هستند

وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: گفت: امیدوارم با برگزاری انتخابات اتفاقات خوبی رخ بدهد و شرایط خوبی برای فدراسیون فوتبال رقم بخورد.
کد خبر : 82968

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از ساعت 9:30 امروز با حضور 67 نفر از 73 نفر (شنبه 18 اردیبهشت 95) آغاز شد تا فوتبال رئیس چهار سال آینده خود را بشناسد.


وزیر ورزش و جوانان در این مجمع گفت: «باید از زحمات همه دوستان که در تمام نقاط کشور تلاش می‌کنند و جوانان ما را مورد عنایت خاص قرار می‌دهند و از بروز آسیب‌هایی که جوانان را احاطه کرده است جلوگیری می کنند تشکر می کنم. امیدوارم با برگزاری انتخابات اتفاقات خوبی رخ بدهد و شرایط خوبی برای فدراسیون فوتبال رقم بخورد.»


گودرزی ادامه داد: «13 فدراسیون در المپیک حضور دارند که متاسفانه جای فوتبال در آن خالی است. با این همه استعداد، امکانات و ... این تأسف دارد، اما اگر بخواهیم فوتبال را فقط در نتیجه‌گیری بدانیم ما در این مسئله موفق نبودیم. البته قبل از این صعود به جام جهانی را داشتیم که این موفقیت است.اینکه رنکینگ ما یک چیز بگوید و حاصل کار چیز دیگری باشد باعث می‌شود دچار تناقض شویم و باید پاسخگو باشیم. این را به عنوان یک مطالبه‌گر نمی‌گویم، اما می‌گویم که این را مردم مطالبه می‌کنند.»


گودرزی گفت: «من مطالبه‌گرانه حرف نمی‌زنم اما مردم حق دارند که از ما مطالبه کنند. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سال‌هاست آویزان دولت هستند و به صورت پیوسته تنش و مشکلات مالی دارند. وزارت ورزش باید به کمک فدراسیون فوتبال بیاید و این دو باشگاه را مستقل کند.»


زمانی که وزیر ورزش در مورد مقوله فوتبال صحبت می‌کرد صدای مجمع قطع شد و خبرنگاران تصویر و صدای دکتر گودرزی را نداشتند. مشخص نیست چرا چنین اتفاقی رخ داده و چرا در زمانی که وزیر ورزش صحبت‌ می‌کرد، تصاویر قطع شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته