دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1401 - 10:26
با حضور مسئولان؛

معاون علمی دانشگاه آزاد زرند معرفی شد

معاون علمی دانشگاه آزاد زرند معرفی شد
معاون علمی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 829598

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زرند، مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جیدد علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با حضور هیئت رئیسه، کارکنان و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی برگزار و با قدردانی از تلاش و خدمات اعظم ضیاءالدینی، مهدی علیزاده به‌عنوان معاون علمی (آموزشی _ پژوهشی و مهارتی) جدید واحد زرند معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در این مراسم اظهار کرد: ملت ایران در سالیان پس از پیروزی انقلاب ثابت کردند که بر عهد خود با امام و شهدا و انقلاب که دستاورد مجاهدت‌های همه علما و فضلای بزرگ شیعه و حول محور توحید با استقامت وصف‌ناپذیر هستند.

 سمنبر میرزایی با تأکید بر لزوم توجه دانشگاهیان به رسالت مهم استقامت در مسیر انقلاب و تأسی به الگو‌های بزرگی، مانند سردار دل‌ها، عنوان کرد: باید در برابر سلطه گران و ستم‌پیشگان با عزت و اهل مبارزه بود و در برابر مؤمنین نرم و مهربان. دانشگاه آزاد اسلامی در کنار رسالت علمی و پژوهشی باید در حوزه فرهنگی و مسائل مهم اجتماعی نیز نقش‌آفرینی مثبت داشته باشد.

وی گفت: مسیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند رو به تحول و پیشرفت چشمگیر است و این امر وظیفه همگان را برای پرورش جوانان مستعد سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش آنا، مهدی علیزاده از استادان تمام‌وقت حوزه علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی بوده و در کارنامه خود علاوه بر سوابق ارزشمند علمی و پژوهشی؛ سابقه فعالیت در معاونت آموزشی و دانشجویی مرکز کوهبنان را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته