دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1401 - 09:31
سال بسیار حساسی در ورزش کشور پیش رو داریم

انوشیروانی: کسری بودجه ورزش چالش‌های بزرگی خواهد داشت

انوشیروانی: کسری بودجه ورزش چالش‌های بزرگی خواهد داشت
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اگر بودجه ورزش کشور با کسری ابلاغ شود با چالش‌های بزرگ مواجه خواهیم شد.
کد خبر : 829575

یدالله محمدی- سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد بودجه‌ای که برای ورزش در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده، اظهار داشت: با توجه به بودجه‌ای که بسته شده و از آنجایی که امسال سال بازی‌های آسیایی و برنامه‌ریزی برای المپیک هم است، شرایط واقعا حساس می‌شود. همین الان می دانم وزارت ورزش با مشکلات بودجه‌ای مواجه است و این کمبود بودجه به نظر من الان باعث می‌شود جامعه ورزش در بحث تلفیق یکصدا شویم. اینکه حتما تجدید نظری در کلیات بودجه شود، هر چند بودجه تصویب شده ولی در جزئیات آن  تجدیدنظر کنند.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: مطمئناً آثار آن این خواهد بود که فدراسیون‌ها در انجام برنامه‌های خود دچار مشکل خواهند شد به خاطر اینکه برگزاری اردوها و همچنین اعزام‌ها برای مسابقات انتخابی المپیک و همچنین بازی‌های آسیایی به نظر من دچار مشکلات عمده خواهد بود. مسئولان عزیز در دولت و همچنین مجلس باید کمک حال ورزش کشور باشند. چرا که سال بسیار حساسی را ورزش کشور در پیش دارد.

انوشیروانی تأکید کرد: اگر واقعاً می‌خواهند ما ارتقایی در جایگاه‌های خود در بازی‌هایی آسیایی داشته باشیم و همچنین در المپیک برنامه‌ریزی کنیم تا در مسابقات انتخابی نهایت سهمیه‌ها را بگیریم و شرایط را مهیا کنیم تا به بهترین شکل ممکن تیم‌های ملی خود را آماده کنیم قطعا این بودجه اگر با کسری ابلاغ شود ورزش کشور را با چالش‌های بزرگ مواجه خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته