دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1401 - 15:10
با حضور مسئولان در دانشگاه آزاد صورت گرفت؛

رونمایی از ۴ کتاب ادبی دانشجویان کاشانی

رونمایی از ۴ کتاب ادبی دانشجویان کاشانی
چهار کتاب ادبی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با حضور مسئولان رونمایی شد.
کد خبر : 829474

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کاشان در آیینی با حضور میثم عرب‌زاده رئیس و حسین خوشدل معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و سایر مسئولان از چهار کتاب در حوزه ادبیات فارسی تألیفی دانشجویان این دانشگاه رونمایی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با اشاره به حمایت‌های ارزنده از دانشجویان خلّاق و صاحب اثر گفت: این دانشگاه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی محیط بروز و ظهور استعداد‌های دانشجویان بوده و براین اساس تمام تلاش ما در این زمینه است.

عرب‌زاده افزود: پیشینه رشته‌هایی مانند زبان و ادبیات فارسی به قدمت حیات ۴۰ ساله این دانشگاه و استادان برجسته خود زمینه معرفی استعداد‌های برتر در این زمینه است.

رونمایی از ۴ کتاب ادبی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان

حسین خوشدل معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان هم بیان کرد: آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی درباره حمایت از پژوهشگران و محققان دانشگاهی فرصت خوبی برای دانشجویان است تا بهره لازم را ببرند.

دو کتاب شعرنوبرانه مجموعه اشعار اجتماعی، فرهنگی وآهوانه مجموعه اشعار آئینی در سه محور مناجات، توسلات، خاطرات اثر معصومه (نسرین) جلوداریان دانشجوی مقطع دکتری در رشته الهیات و معارف اسلامی گرایش علوم قرآن و حدیث که هر دو توسط انتشارات مرسل و در شمارگان ۲۰۰۰ نسخه روانه بازار نشر شده است.

«درد را اهلی کرده‌ام» و «پیش از مرثیه گندمزار» با موضوع شعر سپید به قلم ملیحه پیران کاشانی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد توسط انتشارات قلم طلایی در شمارگان ۲ هزار نسخه چاپ شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته