دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1395 - 10:57
معاون خدمات مشترکین توزیع برق استان تهران:

واحدهای مسکن‌مهر دارای سکونت برق‌دار می‌شوند

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان تهران با تاکید بر اینکه برق شهرهای جدید پرند و پردیس از سوی این شرکت پشتیبانی می‌شود، گفت: به محض سکونت فرد خریدار در واحد مسکن‌مهر انشعاب برق آن نیز وصل می‌شود.
کد خبر : 82945

مسعود معماران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا با بیان اینکه بیش‌ترین تعداد مسکن‌مهر در شهرهای پرند و پردیس است، افزود: این دو شهر جدید تحت پوشش شرکت توزیع برق استان تهران هستند که بر این اساس تا کنون انشعاب برق در حدود 85 هزار واحد مسکونی دارای سکونت برقرار و برق‌دار شده‌اند.


وی تصریح کرد: اکنون تعدادی از واحدهای مسکن‌مهر تکمیل شده به لحاظ خدمات زیربنایی و روبنایی آماده تحویل هستند اما برق ندارند که علت این امر خطرناک بودن اتصال انشعاب واحد مسکونی فاقد سکنه است. قرار است به محض سکونت متقاضی برق این واحدهای مسکونی متصل شود.


معماران ادامه داد: در مجموع 25 هزار واحد مسکونی دارای سکونت به شرکت توزیع برق استان تهران معرفی شده‌ است که همگی دارای انشعاب برق هستند و 25 هزار واحد تکمیل‌شده دیگر نیز به محض سکونت خریدار به شبکه سراسری برق متصل می‌شوند.


معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان تهران با بیان اینکه آمار مسکن‌مهر استان تهران 200 هزار واحد اعلام شده است، خاطر نشان کرد: باید عملیات عمرانی 100 هزار واحد مسکونی باقی مانده نیز به پایان برسد تا برای اتصال انشعاب برق آنها اقدام کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب