دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1401 - 13:19
از سوی دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد؛

برپایی نمایشگاه مجازی عکس «۴۴ نمای انقلابی»

برپایی نمایشگاه مجازی عکس «۴۴ نمای انقلابی»
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از برپایی نمایشگاه مجازی عکس‌های انقلاب در همدان با عنوان «۴۴ نمای انقلابی» خبر داد.
کد خبر : 829395

مهدی صفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در همدان اعلام کرد که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه «۴۴ نمای انقلابی» به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه به نشانی https://hamedan.iau.ir/fa برپا شده است.

وی بیان کرد: برای نخستین‌بار در این نمایشگاه ۴۴ قطعه عکس از پیروزی انقلاب اسلامی در همدان به نمایش گذاشته شده است.

برپایی نمایشگاه مجازی عکس «۴۴ نمای انقلابی»

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اضافه کرد: در این مجموع نمایشگاهی، تصاویری از حضور گسترده روحانیون، دانش‌آموزان، دانشجویان، بازاریان، بانوان و قشر‌های مختلف جامعه در راهپیمایی‌ها و فعالیت‌های انقلابی سال‌های ۵۷ و ۵۸ به نمایش گذاشته شده است.

صفرزاده متذکر شد: تصاویر و اسنادی از وقایع مهم آن دوران از جمله حماسه خونین ۳۰ مهر ۵۷، جلوگیری از حرکت کاروان زرهی ارتش به سمت تهران در همدان، پیوستن نیرو‌های نظامی به مردم و تصرف اماکن نظامی و شهربانی توسط انقلابیون در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و این نمایشگاه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در دسترس بازدیدکنندگان است.

برپایی نمایشگاه مجازی عکس «۴۴ نمای انقلابی»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته