دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1395 - 10:32
در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مصوب شد:

تقدیر از قهرمانان تیم‌های ورزشی دانشگاه/ راه‌اندازی مرکز آموزش زبان خارجی درکالج زبان آکسفورد

صد‌و پنجاه‌و هشتمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اعضا برگزار شد.
کد خبر : 82929

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با تبریک عید مبعث نبی مکرم اسلام گفت: «بعثت پیامبر بزرگ اسلام مهمترین روز تاریخ بشریت است چرا که پیامبر رحمة للعالمین است. این عید بزرگ را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‌گویم.»


گزارش کمیسیون تخصصی شماره یک هیات رئیسه، از سوی دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شد. موضوع امکان تسری قانون جامع خدمات‌رسانی جدید ایثارگران و جانبازان در تعیین حدنصاب قبولی آزمون زبان دانشجویان دوره دکتری تخصصی، مطرح و مقرر شد قانون جامع خدمات‌رسانی درباره حدنصاب قبولی آزمون زبان نیز اعمال شود.


گزارش کمیسیون تخصصی شماره 2 هیات رئیسه نیز از سوی دکتر سید طه هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و کمیسیون تخصصی شماره 3 هیات رئیسه از سوی دکتر مرتضی احسانی، معاون اداری و مالی دانشگاه مطرح و تصمیمات لازم درباره آن‌ها گرفته شد.


اعضای هیات رئیسه درباره توسعه و تقویت بخش بین‌المللی واحد آیت‌الله آملی و بیمارستان این واحد مقرر کردند اقدامات لازم برای تحویل بیمارستان واگذاری شده از طرف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام و گزارش آن به هیات رئیسه ارائه شود.


همچنین با راه‌اندازی مرکز آموزش زبان خارجی در کالج زبان آکسفورد برای برگزاری دوره‌های آموزشی زبان‌های مختلف موافقت شد.


گزارشی از فعالیت‌های تیم‌های باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه فعالیت‌های معاونت ورزش دانشگاه در سال 95 نیز از سوی دکتر محمد دادگان مطرح و مقرر شد برای تقدیر از قهرمانان تیم‌های ورزشی، برنامه‌ریزی لازم انجام شود و نسبت به اجرای برنامه‌های پیشنهادی معاونت ورزش اهتمام جدی صورت گیرد.


همچنین مقرر شد تا طرح‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری واحدهای علوم و تحقیقات و نجف‌آباد نیز در کمیسیون دائمی استان‌های مربوطه مطرح و تصمیمات لازم برای تعیین تکلیف آن‌ها گرفته شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته