دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده فراجا:

تهران نقطه هدف اصلی دشمن است

تهران نقطه هدف اصلی دشمن است
فرمانده فراجا با اشاره به اینکه تهران نقطه هدف اصلی دشمن است، گفت: هر اقدامی که در تهران انجام شود الگوساز برای سایر نقاط کشور خواهد بود.
کد خبر : 829149

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی تهران بزرگ که صبح امروز ۱۰ بهمن ماه برگزار شد اظهار کرد: شیوه‌هایی که جدیدا دشمن در جنگ شناختی، هیبریدی و ترکیبی علیه مردم به کار می‌گیرد، حساسیت خدمت را نسبت به گذشته دو چندان کرده است.

وی با بیان اینکه به دشمن اعلام می‌کنم امروز آماده‌تر از دیروز و فردا آماده‌تر از امروز هستیم گفت: در هر فتنه و آشوبی آنچه که نصیب دشمن شد خفت، یاس و بی آبرویی و آنچه که نصیب مدافعان امنیت شد افتخار، شرف و آبرو است.

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه تهران نقطه هدف اصلی دشمن است گفت: هر اقدامی که در تهران انجام شود الگوساز برای سایر نقاط کشور خواهد بود. فرماندهانی باید در تهران فعالیت کنند که از ویژگی صد در صدی برخوردار باشند. 

وی ادامه داد: سردار رحیمی به همراه همکارانش در این مدت ماموریت‌های خود را با ظرافت و اقتدار پیش بردند. فرماندهی انتظامی در تهران مقاومتی از جنس فولاد لازم دارد که بتواند در برابر تمام مسائل دوام بیاورد که سردار رحیمی توانست این مسئولیت را به خوبی به اتمام برساند.

سردار رادان بیان کرد: سردار محمدیان در ادامه فعالیت و ماموریت سردار رحیمی باید بتواند مسیری جهشی توام با اقتدار و رافت و مهربانی را با جلب رضایت خدا و مردم به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به سمت جدید سردار رحیمی گفت: ایشان از امروز بعد از ظهر تصدی پلیس امنیت اقتصادی را برعهده خواهند گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته