دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1401 - 11:15
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در گفت‌وگو با آنا:

از ورزش و مباحث مالی آن حمایت نشود، سال بعد دچار خسران می‌شویم

از ورزش و مباحث مالی آن حمایت نشود، سال بعد دچار خسران می‌شویم
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: سال آینده، سال مهمی برای ورزش کشورمان است و اگر حمایت‌ها کافی نباشد، ورزش کشور با خسران روبه‌رو خواهد شد.
کد خبر : 829116

غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره بودجه ورزش کشور در لایحه پیشنهادی ۱۴۰۲ اظهار داشت: ورزش ایران در سال آینده بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و همچنین مسابقات آسیایی، جهانی، بین‌المللی و رویداد‌های کسب المپیک در رشته‌های مختلف را پیش‌رو دارد. در واقع در طول سال با این رویداد‌ها درگیر خواهیم بود و ماحصل این تلاش‌ها و هزینه‌ها به کسب سهمیه المپیک و مدال‌های رنگارنگ منجر می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به این موضوع و افزایش هزینه‌ها و نرخ ارز می‌طلبد که دولت و مجلس نگاه ویژه‌تری نسبت به مقوله ورزش داشته باشند. سال آینده، سال مهمی برای ورزش کشورمان است و اگر حمایت‌ها کافی نباشد، ورزش کشور با خسران روبه‌رو خواهد شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: به هر حال یکی از ماموریت‌های ورزش حفظ غرور ملی و تقویت همبستگی در جامعه است. اگر هم بودجه کافی برای تزریق به ورزش وجود نداشته باشد، این ماموریت به درستی به سرانجام نخواهد رسید.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که با حمایت بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف گوشه‌ای از مشکلات مالی فدراسیون‌ها را برطرف کنیم، ولی همه می‌دانند که کمک اصلی به دولت و مجلس بستگی دارد و امیدواریم این دونهاد با توجه به رویداد‌های سال آینده، حمایت بیشتری از ورزش داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته