دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1395 - 14:59

امام جمعه موقت بجنورد: هدف دشمن از تخریب سپاه، سرنگونی نظام است

امام جمعه موقت بجنورد گفت: هدف اصلی تخریب سپاه از سوی دشمنان، سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر : 82864

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی در خطبه‌های عبادی و سیاسی جمعه با طرح این سوال که چرا آمریکا و متحدانش سپاه را تخریب می‌کنند؟ توضیح داد: آن ها می‌خواهند این نظام که پرچمدار عدالت و حقانیت است را سرنگون کنند و از سوی دیگر بقای این نظام را مساوی با سرنگونی خود می‌دانند به همین دلیل یکی از دلایل پایداری این نظام و سرنگونی خود را سپاه می‌دانند.


وی با اشاره به روز پاسدار و ولادت امام حسین(ع) اظهار کرد: اگر بعثت با پیامبری پیامبر اکرم(ص) شکل گرفت، این جریان برای همیشه توسط قیام امام حسین(ع) ماندگار و اسلام بیمه شد. اینکه روز ولادت امام حسین(ع) به عنوان روزپاسدار نام گرفته هم یک پیام اساسی دارد و آن این است که پاسداران استقامت و پایداری را سرلوحه کار خود قرار داده و می دهند.


موسوی جاجرمی با اشاره به واقعه بعثت و برگزیده شدن پیامبر اکرم(ص) به عنوان خاتم پیامبران بیان کرد: خدواند پیامبر اکرم(ص) را برگزید تا آیات الهی را تلاوت کند و مردم را از جهل و گمراهی نجات دهد.


حضرت محمد(ص) شاهکار خلقت است که خدواند خود را به وسیله ایشان معرفی کرد.


وی با بیان اینکه در مقابل جریان بعثت جریان گمراهی وجود دارد، تصریح کرد: جاهل در مقابل عاقل و جهل و جهالت در مقابل حق و حقانیت است.


امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری طی سخنرانی خود در روز گذشته فرمودند که امروز پرچمدار جریان بعثت، نظام جمهوری اسلامی ایران است و در مقابل آن، جریان جاهلیت مدرن به سرکردگی آمریکا و دولت های متحدش و صهیونسیم بین الملل قرار دارد.


وی افزود: معظم له در این سخنرانی فرمودند آمریکا و استکبار جنگ، خون ریزی و فساد را برای مردم به ارمغان آورده اند و حال وظیفه ما و کشورهای اسلامی است که در مقابل این جریان استکباری مقاومت و ایستادگی کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته