دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1395 - 14:56

سوریان با پیروزی مقابل حریف کروات به مصاف نماینده آلمان می‌رود

حمید سوریان دیدار نخست خود در رقابت های گزینشی المپیک در استانبول ترکیه را با پیروزی پشت سر گذاشت.
کد خبر : 82862

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مرحله دوم رقابت‌های جهانی گزینشی المپیک، از صبح امروز (جمعه) در تمامی اوزان کشتی فرنگی در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است.
حمید سوریان در وزن 59 کیلوگرم و تنها نماینده کشورمان در این رقابت‌ها، در کشتی نخست خود به پیروزی رسید.


سوریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ایوان لیزاتوویچ از کرواسی رفت و توانست مقابل این کشتی گیر به راحتی و با نتجیه 9 بر صفر به پیروزی برسد وی در دور بعد با اریک ویسز از آلمان مبارزه می کند، سوریان پس از گذر این این مرحله نیز در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف برنده کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی و دیمیترو تسیمبولاک اوکراینی خواهد رفت.


از اتفاقات جالب این مسابقات شکست رومن آمویان، دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک مقابل رحمان بلیچی از ترکیه بود. به این ترتیب آمویان با حذف از این رقابت‌ها نمی‌تواند در المپیک ریو شرکت کند. آنگلوف بلغارستانی دارنده مدال طلای جهان که در مسابقات گزینشی مغولستان سوریان را شکست داده بود نیز برابر حریف سوئدی شکست خورد تا او نیز المپیک ریو را از دست بدهد.


پیتر مودوس، دیگر فرنگی‌کار سرشناس وزن 59 کیلوگرم نیز برابر تیکه از آمریکا باخت تا مجارستان نیز سهمیه این وزن در المپیک را نداشته باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: حمید سوریان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته