دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1395 - 14:07

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: مسئولیت ستادهای نماز جمعه اجرای منویات امام(ره) ورهبری است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: وظیفه ستادهای نماز جمعه اجرای منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری برای ارتقای اثربخشی این اجتماع بزرگ الهی- سیاسی است.
کد خبر : 82838

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از مهر، آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید ستاد نمازجمعه تهران، صبح امروز(جمعه) با حضور خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و جمعی از مسئولان در دانشگاه تهران برگزار شد.


در این مراسم حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی سخنانی با اشاره به دعای حضرت ابراهیم علیه‌السلام در قرآن کریم، خادمان نماز جمعه را از مصادیق ذریه آن نبی مکرم دانست و گفت: شما بزرگواران که با نهایت اخلاص برای اقامه نماز مجاهدت می‌کنید، مشمول دعای حضرت ابراهیم (ع) هستید.


وی با اشاره به ابعاد خلوص نیت و همراهی مشفقانه افزون بر ۳۹ هزار نفر اعضای مردمی ستادهای نمازجمعه سراسر کشور، اظهار کرد: ما شاهدیم که همواره جمع کثیری از عناصر خدوم، خوش نام و ولایی با اعتقاد به آرمانهای انقلاب اسلامی، این نهاد مقدس را در برپایی شکوهمند نمازجمعه یاری می‌‌رسانند و بدون کمترین چشمداشتی، قلب فرهنگی شهرها را شکل می‌دهند.


حجت‌الاسلام تقوی به تبیین اهم وظایف ستادهای نمازجمعه در قبال مردم انقلابی و شهیدپرور پرداخت و تصریح کرد: همه خدمتگزاران به نمازجمعه باید همچون همیشه، بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ارشادات معظم له را در پیشبرد اهداف والای مکتبی نهاد امامت جمعه به کار بندند و با تکیه بر سرمایه عظیم حضور میلیونی امت حزب‌الله و خداجو، منویات امام راحل (ره) و رهبری عالیقدر را درباره ارتقاء اثربخشی این اجتماع بزرگ الهی - سیاسی، اجرایی کنند.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، اخلاص را از ویژگی‌های بارز خادمین نمازجمعه در سطوح مختلف عنوان داشت و تاکید کرد: بنده به ایمان جوشان و اخلاص کم نظیر شما خوبان که از دل و جان برای اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی جهاد می‌کنید، همواره غبطه می‌خورم و به عنوان فردی که پانزده سال است بنابر عنایت مقام معظم رهبری، خادم نمازجمعه هستم، در برابر وظیفه مداری و حق طلبی‌تان، ابراز خضوع و فروتنی می‌کنم.


وی با قدردانی از خدمات شایسته حجت‌الاسلام سید یدالله شیرمردی رئیس سابق ستاد نمازجمعه تهران، خاطرنشان کرد: آقای شیرمردی از چهره‌های ولایی و پرتلاشند و آثار بسیار خوبی از خود در این ستاد به یادگار نهاده است که ان‌شاء‌الله مساعی ایشان مورد قبول و رضایت حضرت ولی عصر (عج) و رهبر فرزانه مان واقع شده باشد.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همچنین به سوابق انقلابی رئیس جدید ستاد نمازجمعه تهران اشاره کرد و گفت: آقای پیشنمازی که اکنون در این سمت معارفه می‌شوند، به خانواده‌ای مومن و روحانی تعلق دارند و خود ایشان هم متصف به صفات نیکوی اخلاقی می‌باشند و کارنامه مسئولیت‌هایی که تاکنون بر عهده داشتند نیز نشانگر روحیه ولایی و مدیریت توانمند اوست که امیدواریم با همدلی و مساعدت اعضای ستاد نمازجمعه تهران و تداوم همراهی مسئولان، این برادرمان بتوانند برای تحقق برپایی نمازجمعه‌ای موفق و الگو در تهران، بیش از پیش موفق باشند.


بنا بر این گزارش در این مراسم حجت‌الاسلام سید یدالله شیرمردی و سیدباقر پیشنمازی مسئولان سابق و جدید ستاد برگزاری نمازجمعه تهران طی سخنانی، به ارائه گزارش از اقدامات و برنامه‌های خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته