دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در نشستی با حضور مسئولان بررسی شد؛

همکاری علمی تحقیقاتی پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه آزاد

همکاری علمی تحقیقاتی پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه آزاد
همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری برای همکاری هر چه بیشتر با حضور مسئولان دو نهاد بررسی شد.
کد خبر : 828244

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرکرد، نشست مشترک مسئولان پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به‌منظور ایجاد زمینه همکاری بیشتر برگزار و مقرر شد پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری بین این دو دستگاه توسط مرکز رشد این واحد دانشگاهی برای افزایش زمینه‌های همکاری هر چه بیشتر تهیه و تنظیم شود.

مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این‌باره به خبرنگار آنا گفت:  این نشست مشترک به‌منظور ایجاد زمینه همکاری بیشتر در راستای همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی، آزمایشگاهی و تبادل اطلاعات و بهره‌گیری متقابل از ظرفیت‌های موجود با توجه به اهداف تعهدات و امکانات طرفین برگزار شد.

موسی یزدانی‌سامانی افزود: با توجه به ظرفیت‌های علمی و انسانی دانشگاه آزاد اسلامی و لزوم همکاری متقابل در فعالیت‌های پژوهشی، مراودات و همکاری بین دو دستگاه افزایش پیدا می‌کند و هدف از این نشست مشترک استفاده از تجهیزات و امکانات برای پیشبرد اهداف، رویداد‌ها و تولیدات علمی مورد نظر در چارچوب ضوابط و مقررات طرفین، همکاری در برگزاری رویداد‌ها و ارتقای مهارت‌های آموزشی و پژوهشی بود.

همکاری علمی تحقیقاتی پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه آزاد

وی توضیح داد: مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با زیربنای یک هزار مترمربع، دارای مزرعه‌ای به مساحت ۵۵ هکتار، سه گلخانه، کلینیک تخصصی دامپزشکی در شهرکرد (شهرکیان) و کلینیک تخصصی دام کوچک اصفهان، ۴۸ آزمایشگاه، ۶ مرکز تحقیقاتی و ۱۵ کارگاه بوده و این مجتمع آزمایشگاهی دارای مراکز تحقیقاتی بهداشت و صنایع غذایی، گیاهان دارویی و معطر، گیاهان دارویی و ادویه‌ای، بیوتکنولوژی، تغذیه و غذا‌های ارگانیک و مرکز تحقیقات انرژی مصوب است.

به گزارش آنا، مسئولان پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری در بازدیدی از مجموعه آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با امکانات و تجهیزات موجود این مجموعه بزرگ آزمایشگاهی در استان چهارمحال و بختیاری آشنا شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته