دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خط و نشان مدیریت شهری برای متجاوزین به بیت المال؛

۲ هکتار از ویلا‌های اعیانی غیر مجاز جنوب غرب پایتخت تخریب شد

۲ هکتار از ویلا‌های اعیانی غیر مجاز جنوب غرب پایتخت تخریب شد
مدیریت شهری در منطقه ۱۸ پایتخت در اقدامی شجاعانه و برابر ضوابط شهرسازی، بیش از ۲۳ هزار متر مربع از ابنیه‌های اعیانی غیر مجاز واقع در اراضی زراعی را تخریب و به حالت اولیه بازگرداند.  
کد خبر : 828205

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، محمد جواد خسروی، شهردار منطقه  ۱۸ گفت: بنا بر رصد‌های هوایی از اراضی زراعی بخش حریم با کواد کوپتر و در پی هنجار شکنی برخی افراد فرصت طلب در سنوات گذشته برای احداث مستحدثات و ابنیه‌های اعیانی در این فضاها، بلافاصله اقدامات قضایی و حقوقی در مراجع ذی ربط صورت و مجوز تخریب این امکان اخذ گردید.  

وی ادامه داد:پس از اخذ مجوزات لازم و هماهنگی با مراجع قضایی، انتظامی و جهاد کشاورزی، با تجهیزات کامل به اراضی واقع در شهرک‌های شمس آباد و فیروز بهرام اعزام و مساحتی نزدیک به ۲۳۳۰۰ متر مربع از ابنیه‌های اعیانی غیر مجاز را تخریب کردند.  

این مقام مسئول، طی این اقدام شجاعانه و بر مبنای ضوابط شهرسازی، تعداد ۹ باغ ویلا، چهار مورد دیوار کشی، سه مورد استخر و ۲ مورد محوطه سازی و سکو با بسیج تمامی عوامل دخیل تخریب شدند.  

خسروی در پایان سخنان خویش تأکید کرد: مدیریت شهری در بخش حریم با هیچ احدی چه در جایگاه حقیقی و چه در جایگاه حقوقی مماشات نداشته و همواره بر حفظ ماهیت اراضی زراعی و فضای سبز بعنوان تنفسگاه پایتخت اصرار دارد.


 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته