دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تکرار داستان ابتدای فصل کاوه رضایی و ارسلان مطهری این بار در نیم فصل

یک اشتباه و تمام دردسر‌های نقل و انتقالاتی؛ استقلال لیست مازاد دارد، ولی ندارد!

یک اشتباه و تمام دردسر‌های نقل و انتقالاتی؛ استقلال لیست مازاد دارد، ولی ندارد!
باشگاه استقلال در شرایطی نام چند بازیکن را در فهرست مازاد قرار داده که عملا نمی‌تواند آنها را کنار بگذارد مگر اینکه تمام و کمال مطالبات آنها را پرداخت کند.
کد خبر : 828186

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، با وجود باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هنوز هیچ بازیکنی به طور رسمی از این تیم جدا نشده و حتی سیاوش یزدانی هم که ساپینتو به وی اعلام عدم نیاز کرده تیم جدید خود را انتخاب نکرده است. طی روزهای گذشته صحبت از جدایی نفراتی چون آمانوف، سجاد شهباززاده،سیاوش یزدانی و... از استقلال رسانه‌ای شد اما در عمل اتفاق خاصی رخ نداده و فقط ارگان رسمی باشگاه استقلال خبر یزدانی را که ساپیتو او را نخواسته بود، تایید کرد.در مورد آمانوف، سجاد شهباززاده و سایر بازیکنان هم تا امروز هر چه بوده گمانه زنی بوده و حتی اگر بپذیریم در روزهای آینده اتفاقات جدیدی رخ می دهد اما عملاً آنها فعلاً بازیکن رسمی باشگاه استقلال محسوب می شوند.

مشابه این اتفاق ابتدای فصل برای ارسلان مطهری افتاد و ساپینتو او را نخواست اما این بازیکن اعلام کرد از استقلال جدا نمی‌شود و در نهایت هم در این تیم ماند. این اتفاق حتی می‌تواند برای سیاوش یزدانی هم تکرار شود چون به هر حال او با استقلال قرارداد 2 ساله دارد همانطور که سجاد شهباززاده، آمانوف و... با این باشگاه قرارداد دارند.

اگر مسئولان باشگاه استقلال می‌خواهند چیزی به اسم لیست مازاد داشته باشند قبل از آن باید با بازیکنانی که ساپینتو آنها را نمی خواهد به توافق برسند و به نوعی تعامل کنند در غیر این صورت حتی اگر این نفرات یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکنند می‌توانند همه پول خود را دریافت کنند. یعنی اگر استقلال یزدانی را نمی‌خواهد طبق قانون می‌تواند نام وی را از لیست خارج کند اما این بازیکن حق شکایت از استقلال را خواهد داشت و حتی می‌تواند تا ریال آخر پول خود را تا پایان قراردادش از استقلال بگیرد. اتفاقی که امروز برای پاتوسی در فولاد هم رخ داد و این باشگاه باید با پاتوسی به هر شکل ممکن توافق کند در غیر این صورت مطالبات وی هم باید تمام و کمال پرداخت شود.

یک اشتباه و تمام دردسر‌های نقل و انتقالاتی؛ استقلال لیست مازاد دارد، ولی ندارد!

مشکل بزرگ فتح‌الله‌زاده این است که ابتدای فصل لیست این تمام و کمال پر شده تا جایی که همین مساله کاوه رضایی را راهی تراکتور کرد. با این شرایط استقلال چاره ای ندارد جز آنکه این بازیکنان را حفظ کند و یا با آنها تعامل کرده و تیم جدیدی را برایشان پیدا کند تا آنها را به صورت قرضی راهی سایر تیم‌های لیگ برتری کند که البته این مساله هم باید با رضایت طرفین انجام شود.

در مجموع می‌توان گفت استقلال لیست مازاد دارد ولی ندارد! آنها مجبورند با بازیکنان کنار بیایند و البته ساپینتو هم نشان داده که نظرش با گذشت زمان تغییر می‌کند. او ابتدای فصل به هیچ عنوان ارسلان مطهری را نمی خواست اما همین بازیکن در سوپرجام و دربی برای استقلال گلزنی کرد. کسی چه می‌داند، شاید همای سعادت روی شانه های سیاوش یزدانی و آمانوف هم بنشیند هرچند که به لحاظ فنی سرمربی پرتغالی استقلال آنها را قبول ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته