دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1395 - 13:13
سردار رحیمی خبر داد

سه درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان/ بیش از دو و نیم تن مواد مخدر کشف شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف دو تن و 575 کیلو انواع مواد مخدر خبر داد. در این عملیات سه اسلحه کلاشنیکف و سه خودروی تویوتا نیز کشف شدند.
کد خبر : 82799

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا به نقل از میزان، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از چند روز اقدامات تخصصی و شبانه روز، روز گذشته موفق شدند یک خودروی تویوتا متعلق به باند بزرگ و بین‌اللملی را در محورهای فرعی شهرستان سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان شناسایی کنند و آن را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دهند. در این عملیات، قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده ماموران پلیس به کوهستان‌های اطراف متواری شده که عملیات تعقیب و گریز توسط ماموران ادامه یافت و قاچاقچیان مسلح با ماموران درگیر شده و پس از سه ساعت درگیری مسلحانه، متهمان با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر متواری شدند.


وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی به جا مانده در کوهستان‌های اطراف شهرستان سیب و سوران، یک تن و 160 کیلو تریاک، 60 کیلو هروئین، 100 کیلو حشیش و دو اسلحه کلاشنیکف و مقادیری مهمات کشف کردند. همچنین شب گذشته در عملیات مشترکی ، در منطقه گشت سراوان ماموران با همکاری نیروهای مرزبانی، خودروی تویوتا حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و پس از درگیری مسلحانه، متهمان این‌بار نیز خودروی خود را رها کردند. در بازرسی از این خودرو 87 کیلو تریاک و 78 کیلوگرم شیره تریاک کشف شد.


در سومین عملیات ماموران شهرستان مهرستان با شناسایی یک خودروی تویوتا متعلق به قاچاقچیان، ماموران موفق به توقیف آن شده و 130 کیلو تریاک نیز از این خودرو کشف شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته