دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1401 - 10:34
درحاشیه کنگره بین‌المللی بانوان تأثیرگذار؛

۱۰ تفاهم‌نامه دوجانبه به امضا رسید

۱۰ تفاهم‌نامه دوجانبه به امضا رسید
کنگره بین‌المللی بانوان تأثیرگذار روز جمعه با حضور ۳۰۰ مهمان خارجی از چین، استرالیا، سریلانکا، تایلند، پاکستان، کامرون، صربستان، ارمنستان، سوئد، بلغارستان، آفریقای جنوبی، سوریه، لبنان و روسیه در تهران برگزار شد.
کد خبر : 827673

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، کنگره بین‌المللی بانوان تأثیرگذار روز جمعه با حضور ۳۰۰ مهمان خارجی از چین، استرالیا، سریلانکا، تایلند، پاکستان، کامرون، صربستان، ارمنستان، سوئد، بلغارستان، آفریقای جنوبی، سوریه، لبنان و روسیه در تهران برگزار شد.

در حاشیه این کنگره که از سوی مدعیان جهانی حقوق و جایگاه زن سانسور شد، ۱۰ تفاهم‌نامه دوجانبه میان دستگاه‌های مختلف با همکاری کشورهای دیگر به امضاء رسید. 

در همین حال نمایشگاه دستاوردهای زنان موثر ایرانی با مشارکت ده‌ها بانوی کارآفرین و فعال در عرصه‌های مختلف بر پا شد که با استقبال مهمانان همراه بود. 

حضور جمع زیادی از زنان فرهیخته و تاثیرگذار از سراسر جهان در سطح بالا در این نشست بیانگر اعتماد جهانی به جمهوری اسلامی و جایگاه جهانی آن با وجود تبلیغات منفی گسترده بود. 

این کنگره به عنوان بخشی از دیپلماسی فعال، عمل‌گرا و نتیجه‌محور ایران تلاش کرد از ظرفیت‌های حداکثری زنان در سراسر جهان برای ارتقای تاثیرگذاری آنان استفاده کرده و الگوهای جدیدی را پیشِ روی زنان جهان قرار دهد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته