دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بعد از برد مقابل ذوب آهن

واکنش جالب عالیشاه به پیشنهاد مس کرمان+ فیلم

واکنش جالب عالیشاه به پیشنهاد مس کرمان+ فیلم
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا آخر فصل با پرسپولیس قرارداد دارم، ما به بازی‌های دیگر کاری نداریم و زمانی که به نحو احسن کار خود را انجام دهید نیازی نیست که به بازی‌های دیگر توجه کنید.
کد خبر : 827148

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، امید عالیشاه بعد از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: باتوجه به بازی‌های برگزار شده فکر می‌کنم ۳ امتیاز مهمی را کسب کردیم. تلاش بازیکنان در این بازی ستودنی بود. باید بگویم که این تیم لایق بهترین‌هاست.

وی افزود: او در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی گفت: آنطور که من دیدم توپ به دست بازیکن ذوب آهن برخورد کرد و فکر می‌کنم باید برای ما پنالتی گرفته می‌شد.

کاپیتان پرسپولیس تصریح کرد: از اینکه نعمتی و پاکدل کنار ما نیستند ناراحتیم، اما فوتبال حرفه‌ای است و سرمربی تصمیم می‌گیرد. امیدوارم این دو نفر در ادامه راهشان موفق باشند.

عالیشاه در مورد پیشنهاد مس کرمان گفت: تا آخر فصل با پرسپولیس قرارداد دارم. ما به بازی‌های دیگر کاری نداریم. زمانی که به نحو احسن کار خود را انجام دهید نیازی نیست که به بازی‌های دیگر توجه کنید. بازی را ببر و به بازی‌های دیگر نگاه نکن. به امید خدا در آخر فصل کنار هواداران جشن می‌گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته