دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1401 - 12:13
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

طرح «شفافیت مالی مسئولان» به کجا انجامید؟

طرح «شفافیت مالی مسئولان» به کجا انجامید؟
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی به تبیین آخرین وضعیت اجرای طرح «شفافیت مالی مسئولان» پرداخت و گفت: اکثر نمایندگان مجلس یازدهم به دنبال طرح شفافیت مالی هستند و امیدواریم در اولین فرصت رهاورد‌ها و دستاورد‌های این طرح را ببینم.
کد خبر : 827102

حسین بامیری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، درباره آخرین وضعیت طرح «شفافیت مالی مسئولان»، گفت: طرح شفافیت مالی یکی از خواسته‌ای به حق مردم است که در دستور کار مجلس هم قرار گرفت و مورد پیگری مجلس قرار گرفت.

وی بیان کرد: مجلس و کمیسیون‌های تخصصی به این طرح ورود و آن را مورد بررسی جدی قرار دادند. سیکل و فرآیند این طرح در حال طی شدن است. 

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این طرح به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده شد، اما بر اساس شنیده‌ها مجمع تشخیص همراهی و همکاری لازم را برای طرح شفافیت مالی نداشته‌اند. 

بامیری گفت: بر اساس اطلاعات کلی که داریم، اکثر نمایندگان مجلس یازدهم به دنبال طرح شفافیت مالی هستند و امیدواریم در اولین فرصت رهاورد‌ها و دستاورد‌های این طرح را ببینم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته