دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با روند فعلی استقلال شانس قهرمانی ندارد

حاجی پور: اشتباه بچه‌گانه یزدانی باعث شکست استقلال شد

حاجی پور: اشتباه بچه‌گانه یزدانی باعث شکست استقلال شد
هافبک پیشین استقلال گفت: با روند فعلی که استقلال امتیاز از دست می‌دهد شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.
کد خبر : 827075

افشین حاجی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته اول دور برگشت لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در قیاس با آخرین بازی خود در دور رفت لیگ برتر و همچنین بازی جام حذفی مقابل تراکتور بازی بهتری انجام داد اما کمبود مهره تأثیرگذار در این تیم عامل مهمی شده تا نتواند از بازی خوب خود نتیجه مدنظر را به دست آورد و دور برگشت لیگ برتر را هم با شکست آغاز کرد. در بحث مالکیت توپ و بازی برتر استقلال عملکرد بهتری داشت اما به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند.

**یزدانی دچار افت شده 

وی ادامه داد: سیاوش یزدانی که مدافع باتجربه‌ای شناخته می‌شود در وقت‌های تلف شده روی یک توپ ساده پنالتی داد. شهریار مغانلو در شرایطی نبود که بتواند خطری جدی روی دروازه استقلال ایجاد کند اما یزدانی که در این فصل دچار افت شده و با مدافعی که در فصل گذشته بازی می‌کرد فاصله گرفته خیلی راحت می‌توانست مهاجم سپاهان را نگه دارد و خطر او را از روی دروازه استقلال دور کند اما مبتدی رفتار کرد و با عجله در تصمیم‌گیری خطای بچه‌گانه‌ای مرتکب شد تا سپاهان در دیداری که مستحق پیروزی نبود به راحتی مالک ۳ امتیاز شود و در کورس قهرمانی باقی بماند.

**رضایی دچار اشتباه فاحشی شد

هافبک پیشین استقلال خاطرنشان کرد: جای سؤال دارد چرا استقلال با اشتباهات مبتدیانه‌ای گل می‌خورد و به راحتی امتیاز از دست می‌دهد؟ در دیدار با سپاهان علیرضا رضایی روی گل اولی که استقلال خورد دچار اشتباه فاحشی شد. درست است که او در این فصل نیمکت‌نشین سید حسین حسینی شده و در این زمینه سرمربی تیم بی‌تقصیر نیست اما شوتی که رضایی با اشتباه در دفع آن به گل اول حریف مبدل کرد را می‌شد به شکل بهتری دفع کرد و دروازه را نجات داد. در فصل نقل و انتقالات باید نقاط ضعف را پوشش داد چون با روند فعلی استقلال هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.

**بازیکنان استقلال باید به خودباوری برسند

حاجی‌پور با اشاره به اینکه ریکاردو ساپینتو می‌تواند شاگردانش را از روند نزولی کنونی خارج کند، تصریح کرد: بازیکنان استقلال باید به خودباوری برسند و اجازه ندهند تا فشار منفی بر آنها غالب شود. ساپینتو موظف است تا بازیکنان تیمش را از لحاظ روحی روانی و انگیزشی به بهترین شکل آماده مسابقه کند اما این اتفاق نیفتاده است. مشکل بازیکنان استقلال در تمامی نقاط زمین حس می‌شود چون بازیکنان تیم به رغم تلاش فراوانی که می‌کنند دچار اشتباهاتی می‌شوند که مانع کسب نتیجه مطلوب می‌شود. در میانه زمین استقلال به یک بازیگردان نیاز زیادی دارد و مهاجمان این تیم مثل قبل زهردار ظاهر نمی‌شوند. انتظار از قائدی، محبی، مطهری، مهدی‌پور، رضاوند، مهری، سلمانی، حردانی و چند مهره دیگر بیشتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته