دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 دی 1401 - 14:04
معاون آموزشی دانشگاه آزاد همدان خبر داد؛

رقابت هزار و ۳۸۰ داوطلب همدانی در نوبت دی آزمون سراسری

رقابت هزار و ۳۸۰ داوطلب همدانی در نوبت دی آزمون سراسری
غلامرضا خاکساری از رقابت یک‌هزار و ۳۸۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت دی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خبر داد.
کد خبر : 826844

غلامرضا خاکساری معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد همددان از رقابت مجموع یک‌هزار و ۳۸۰ داوطلب در کنکور سراسری ۱۴۰۱ نوبت دی به میزبانی این دانشگاه همدان خبر داد و اظهار کرد: کنکور امسال در دو مرحله دی و تیر برگزار می‌شود و امسال در ماه دی نیز میزبان داوطلبان کنکور سراسری خواهیم بود.

وی افزود: صبح پنج شنبه ۸۴۸ داوطلب ورود به دانشگاه‌ها در رشته تجربی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به رقابت علمی خواهند پرداخت که از این تعداد ۵۷۰ نفر را خواهران و ۲۷۸ نفر را بردادن تشکیل می‌دهند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان عنوان کرد: صبح جمعه نیز این واحد دانشگاهی میزبان ۵۳۲ داوطلب در رشته‌های ریاضی و علوم انسانی است که از این تعداد ۳۸۲ نفر خواهر و ۱۵۰ نفر را برادران تشکیل می‌دهند.

خاکساری بیان کرد: نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه ۲۹ دی و جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ برگزار می‌شود که با توجه به مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی که در تیرماه سال ۱۴۰۱ ابلاغ شد با چهار تغییر مهم «حذف دروس عمومی»، «تأثیر قطعی سوابق تحصیلی»، «حذف زیرگروه‌ها» و «برگزاری دو بار در سال» متفاوت‌ترین نوع کنکور از گذشته تاکنون است‌.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته