دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سریال آخرالزمانی جدید از راه رسید؛

استقبال خوب مخاطبان از «آخرین بازمانده از ما» + فیلم

استقبال خوب مخاطبان از «آخرین بازمانده از ما» + فیلم
سریال جدید شبکه HBO با استقبال ویژه منتقدان و مخاطبان عمومی آثار تلویزیونی روبرو شد.
کد خبر : 826620

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، سریال تلویزیونی «The Last of Us» (آخرین بازمانده از ما) جدیدترین اثر شبکه تلویزیونی HBO شب گذشته به روی آنتن رفت و از نخستین ساعات پس از پخش، با استقبال ویژه مخاطبان و منتقدان مواجه شد.

در این سریال آخرالزمانی که از روی یک بازی کامپیوتری با همین نام ساخته شده است، پدرو پاسکال و بلا رمزی از ستارگان محبوب سریال «بازی تاج و تخت» در نقش‌های جوئل و الی ایفای نقش می‌کنند و کریگ مازین (خالق سریال Chernobyl) نویسندگی آن را برعهده داشته است.

به این ترکیب آنا تورو ستاره سریال قدیمی «فرینج» را به عنوان بازیگر و گوستاوو سانتائولایا (آهنگساز برنده جایزه اسکار فیلم‌های Babel و Brokeback Mountain) را به عنوان آهنگساز اضافه کنید تا عیار اصلی این سریال مشخص شود.

طبق گزارشات منتشر شده در رسانه‌های مختلف، بودجه هر قسمت از فصل اول این سریال بیش از ۱۰ میلیون دلار خواهد بود که باتوجه به ۱۰ قسمتی بودن فصل اول سریال، این اثر جمعا بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بودجه را به خود اختصاص داده است.

تاکنون و در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت از پخش این اثر گذشته، توانسته نمره ۹.۵ را در سایت IMDB دریافت کند. این نمره با نظر بیش از ۳۰ هزار نفر از کاربران این سایت به ثبت رسیده است. سریال «The Last of Us» (آخرین بازمانده از ما) در سایت Rotten Tomatoes که مخصوص منتقدان است نیز نمره قابل قبول ۹۵ از ۱۰۰ را کسب کرده است. این نمرات بالا و استقبال ویژه از سریال، امیدواری‌های سازندگان اثر و مدیران HBO را برای بیشتر دیده شدن آن چند برابر کرده است.

استقبال خوب مخاطبان از «آخرین بازمانده از ما» + فیلم

بازی کامپیوتری «The Last of Us» 

سریال «The Last of Us» اقتباسی از بازی معروفی به همین نام است. «جول» و «الی» در دنیایی خشن و بی‌رحم زندگی می‌کنند. آن‌ها مجبور می‌شوند شرایط دشوار و خشونت‌آمیزی را تحمل کنند و در سفرشان در آمریکای پسا-پاندمی با قاتلان بی‌رحمی روبرو شوند.

پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا، مارلی دندریج، نیکو پارکر، نیک آفرمن، ماری بارتلت، جفری پیرس، آنا تورو، استورم رید و... بازیگران اصلی این سریال هستند.

تریلر رسمی سریال «The Last of Us» (آخرین بازمانده از ما) را می‌توانید در ادامه ببینید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته