دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 دی 1401 - 08:35
اهل مونته‌نگرو هستم اما مقابل این تیم هم بازی کردیم

وویوویچ: باید مقابل اسپانیا بهتر کار می‌کردیم؛ اسلوونی تیمی قوی است

وویوویچ: باید مقابل اسپانیا بهتر کار می‌کردیم؛  اسلوونی تیمی قوی است
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: سه دیدار سخت در مرحله بعدی مسابقات قهرمانی جهان داریم که باید به روی آن‌ها تمرکز کنیم.
کد خبر : 826530

به گزارش خبرگزاری آنا، تیم ملی هندبال ایران در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ لهستان در یک دیدار سخت به مصاف تیم اسپانیا رفت و این بازی با نتیجه ۳۵ بر ۲۱ به سود اسپانیا به پایان رسید. 

در دیگر دیگر مونته‌نگرو مقابل شیلی به برتری رسید و با این نتیجه تیم‌های ملی اسپانیا، مونته‌نگرو و ایران سه تیم صعود کرده از گروه A مسابقات نام گرفتند و در جمع ۲۴ تیم برتر جهان ایستادند. ملی‌پوشان کشورمان در مرحله بعدی مسابقات با تیم‌های فرانسه، اسلوونی و لهستان دیدار خواهد کرد. این اولین بار است که تیم ملی هندبال مردان ایران به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان صعود می‌کند.

وسلین وویوویچ در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار داشت: به تیم اسپانیا بابت این برد تبریک می‌گویم، مسابقه سختی برای ما بود. باید بهتر کار کنیم. ما سه دیدار سخت در مرحله بعدی داریم که باید به روی آن‌ها تمرکز کنیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در پاسخ به این سوال که نظر او در رابطه با بازی مقابل اسلوونی که زمانی سرمربی این تیم بوده است، چیست عنوان کرد: من اهل مونته‌نگرو هستم اما مقابل این تیم هم بازی کردیم و اگر بخواهیم اینجوری نگاه کنیم، همه بازی‌های برای من حکم احساساتی شدن دارد. اسلوونی تیمی قوی است و بازی خوبی ارائه می‌دهد. در بخش‌های مختلف عملکرد خوبی داشتند و مانند تمام بازی‌ها سعی می‌کنیم مقابل این تیم هم بجنگیم تا مرحله به مرحله بهتر شویم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته