دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آیین اختتامیه جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر استان فارس؛

سالاری: شاهد یکی از باکیفیت‌ترین جشنواره‌ها در شیراز بودیم

سالاری: شاهد یکی از باکیفیت‌ترین جشنواره‌ها در شیراز بودیم
معاون هنری سینمایی وزارت فرهنگ گفت: امکان ساخت و ساز اماکن فرهنگی را نداریم در واقع استانداری و شهرداری باید نسبت به ساخت این اماکن اقدام کنند اما اگر بنا یا ساختمان فرهنگی ساخته شود برای تکمیل کردن آن می‌توانیم هزینه کنیم.
کد خبر : 826281

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، محمود سالاری، معاون هنری سینمایی وزارت فرهنگ  شامگاه یکشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر فجر اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد یک برنامه برای غنی سازی سالن‌های تئاتر موجود دارد؛ این سالن‌ها کاستی‌هایی دارا هستند که در تلاش برای رفع این کاستی‌ها هستیم.

سالاری ادامه داد: امکان ساخت و ساز اماکن فرهنگی در استان فارس را نداریم. در واقع استانداری و شهرداری باید نسبت به ساخت این اماکن اقدام کنند. اما اگر بنا یا ساختمان فرهنگی ساخته شود برای تکمیل کردن آن می‌توانیم هزینه کنیم.

سالاری افزود: برای احداث و کلنگ زنی اماکن فرهنگی هیچ منبعی نداریم، تکمیل بسیاری از بناها و ساختمان‌های فرهنگی نیمه کاره در اولویت قرار دارد.

وی به ارزیابی سطح برگزاری این جشنواره پرداخت و گفت: شاهد یکی از باکیفیت‌ترین جشنواره‌ها در شیراز بودیم. گروه‌ها در دو سالی که با بیماری کرونا روبه رو بودیم فرصت پیدا کرده بودند کارها را ویرایش کنند. به اعتقاد من بازی‌ها و طراحی‌ها بسیار خوب بود.

سالاری در رابطه با سفرش به شیراز گفت: توفیق داشتم در اختتامیه جشنواره منطقه‌ای فجر در شهر شیراز حضور پیدا کنم و به این بهانه از هنرستان هنرهای زیبای مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شیراز بازدید کنم؛ خوشبختانه کارهای بسیار خوبی در این مجموعه در حال انجام است. البته نواقصی وجود دارد که باید تلاش کنیم تا این نواقص برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته