دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1395 - 13:39

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از واحد سمیرم

احمدعلی فروغی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به اتفاق امیررضا نقش رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به صورت سرزده از واحد سمیرم بازدید کرد.
کد خبر : 82619

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جریان این بازدید، نشستی با اعضای هیأت رئیسه در محل دفتر رئیس واحد سمیرم برگزار شد. احمد آقایی رئیس واحد سمیرم در این جلسه گزارشی از وضعیت کنونی واحد و سیاست‌های اجرایی هیأت رئیسه واحد در راستای توسعه فرهنگی، تحصیلات تکمیلی و ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش ارائه کرد.



فروغی با حضور در جمع کارکنان و اعضاء هیأت علمی این دانشگاه با تبریک هفته معلم اظهار کرد: «تمام تلاش ما برای رونق همه واحدهای سطح استان است.»


رئیس واحد اصفهان قول مساعدت مالی برای بهبود وضعیت این دانشگاه را داد و بیان کرد: «با ظرفیت هایی که در این منطقه وجود دارد با سرمایه گذاری به صورت مشترک، هم واحد سمیرم و هم استان می تواند از آن بهره مند شود.»


نقش نیز گفت: «تمام تلاش هیأت امناء برای رفع بحران در واحدهای کوچک است و ما نگرش استانی به واحدهای کوچک داریم.»


رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: «گسترش خدمات رفاهی به دانشجویان و جلب رضایت دانشجو باید در اولویت کاری ما باشد چراکه این دانشگاه از دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی از سطح بالاتری برخوردار است.»



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در پایان به همراه رئیس دبیرخانه هیأت امنا از فضاها و امکانات واحد سمیرم بازدید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته