دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1395 - 14:19

رئیس واحد رشت: آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت در دانشگاه‌ها را باید جدی گرفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزاری دوره‌های آموزش کوتاه مدت را در تحقق این هدف مهم دانست و اظهار کرد: رؤسای دانشکده‌ها باید بحث آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت را جدی گرفته و با پیش بینی دوره‌های مورد نیاز دانشجویان و موسسات و ادارات بیرونی اقدام لازم را انجام دهند.
کد خبر : 82611

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، دکتر علیرضا امیرتیموری در جلسه نقش شورای پژوهشی دانشکده ها و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در ساماندهی پایان نامه ها با ارائه اهداف کلان دانشگاه بر سازمان دهی وضعیت پایان نامه ها گفت: نتایج پایان نامه های تحصیلات تکمیلی باید قابل انتشار در مجلات معتبر بوده و موجب ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه و بهبود رتبه بندی آن در سطوح بین المللی شود.



دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ادامه داد: در بحث ارتقای اعضای هیأت علمی با توجه به آئین نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود باید از همه ظرفیت‌های آنان بهره‌مند شد و در صورت رعایت نشدن موارد قید شده در این آئین نامه‌ها، در ارتقای اعضای هیأت علمی باید تجدیدنظر کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه در خصوص افزایش درآمد‌های خارج از شهریه، اظهار کرد: با توجه به متنوع سازی درآمد‌ها باید تلاش کنیم تا با تأسیس شرکت‌های دانش بنیان و افزایش فعالیت‌های اقتصادی و درآمد زا توسط اعضای هیأت علمی و مشارکت آنان، درآمد‌های خارج از شهریه را افزایش دهیم و این مسئله به طور جدی باید توسط رؤسای دانشکده‌ها پیگیری شود.




در ادامه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تشریح کارهای ماندگار انجام شده در حوزه مدیریتی جدید مانند تأسیس مرکز رشد واحدهای فناور، آزمایشگاه پیشرفته آنالیز دستگاهی و پایلوت استخراج کافئین از ضایعات چای گفت: واحد پاپلوت استخراج کافئین از چای به عنوان طرح برتر استان گیلان در جشنواره فرهنگیان به نمایش عموم در خواهد آمد.



هر یک از اعضای حاضر در جلسه هم سؤالات مرتبط به گروه خود را مطرح که توسط رئیس دانشگاه و معاون پژوهش و فناوری واحد رشت به سؤالات پاسخ داده شد.


کارگاه توجیهی توسط دکتر سیامک گلشاهی مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد و برای هریک از موارد مرتبط به پایان نامه نظیر سقف اساتید مجاز برای راهنمایی،مشاور،ناظر و... هریک از اعضای حاضردر جلسه ابهامات خود را مطرح و پاسخ مناسب دریافت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته