دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برای نشنال جئوگرافیک؛

جیمز کامرون دو سریال مستند درباره زنبور‌ها و پنگوئن‌ها می‌سازد

جیمز کامرون دو سریال مستند درباره زنبور‌ها و پنگوئن‌ها می‌سازد
جیمز کامرون دو سریال مستند درباره زنبور‌ها و پنگوئن‌ها برای نشنال جئوگرافیک می‌سازد.
کد خبر : 826102

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، جیمز کامرون با حضوری از قبل اعلام نشده در تور مطبوعاتی زمستانی انجمن منتقدان تلویزیون از نمایش دو مجموعه جدید در شبکه تلویزیونی نشنال جئوگرافیک با عناوین «راز‌های زنبورها» و «راز‌های پنگوئن ها» خبر داد.

این دو مجموعه به فرانشیز «رازها»‌ی شبکه نشنال جئوگرافیک که کامرون تهیه کننده اجرایی شان است اضافه می‌شوند. این فرانشیز در سال ۲۰۲۱ با نمایش مجموعه مستند «راز‌های نهنگها» شروع شد و با ساخت «راز‌های فیلها» و «راز‌های اختاپوس» در گام بعدی به حیات خود ادامه داد.

در طول این حضور کوتاه، که در بین برنامه‌های تبلیغاتی کامرون برای معرفی تازه‌ترین فیلمش «آواتار: راه آب» در هتل لانگام واقع پاسادنا اتفاق افتاد، او درباره همکاری‌هایش با شبکه نشنال جئوگرافیک توضیح داد و گفت: «آنچه مرا به این سو می‌کشاند کنجکاوی و شیفتگی تمام ناشدنی ام درباره دنیای طبیعت و نحوه زیست و کارکرد آن است. من عاشق این هستم که می‌بینم امروز علم با چه سرعتی می‌تواند به تمام سوالات درباره نحوه برقراری ارتباط حیوانات با هم پاسخ دهد.»

او همچنین گفت: «برای ساخت یک فیلم سینمایی شما می‌توانید یک فیلمنامه بنویسید، اما حیوانات را که نمی‌شود آفیش کرد. آن‌ها زمانی ظاهر می‌شوند که دیگر ظاهر شده اند، بنابراین ساخت فیلم‌های مستند کاری است که نیاز به صبر و حوصله بسیاری دارد. این کار دقیقاً شبیه خود علم است: شما یک سرنخ را دنبال می‌کنید و درباره یک مسیر تحقیق می‌کنید. فکر می‌کنید که می‌دانید جواب ممکن است چه باشد، اما درواقع اصلاً نمی‌دانید که ماجرا از چه قرار است.»

سپس کامرون گوشه‌هایی از پشت صحنه ساخت «راز‌های زنبورها» را به حاضران نشان داد.

پیش‌تر در طول این تور تلویزیونی اعلام شده بود که «راز‌های فیل‌ها» قرار است در ۲۱ آوریل روی آنتن برود. برای ساخت این مجموعه از جدیدترین فناوری‌ها و دوربین‌های جدید برای پرده برداشتن از دنیای اسرارآمیز فیل‌های صحرایی، فیل‌های جنگلی، فیل‌های آسیایی و فیل‌های آفریقایی استفاده کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته