دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س)؛

کتاب «خون دلی که لعل شد» در یونان منتشر شد

کتاب «خون دلی که لعل شد» در یونان منتشر شد
کتاب «خون دلی که لعل شد» همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) به همت انتشارات تاکسیدفتیس و همکاری دفتر نشر و حفظ آثار رهبری در یونان منتشر شد.
کد خبر : 825997

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا،‌ کتاب «خون دلی که لعل شد» گردآوری دکتر محمدعلی آذرنشیب و ترجمه سید علی کرجی حاوی خاطرات خود گفته رهبر معظم انقلاب از تولد ایشان تا پیروزی انقلاب اسلامی است که به همت انتشارات تاکسیدفتیس و با همکاری دفتر نشر و حفظ آثار رهبر معظم انقلاب و رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن به زبان یونانی ترجمه و منتشر شد.

این کتاب هم اکنون علاوه بر سایت‌های فروش کتاب در کتابفروشی‌های مطرح یونان از جمله پاتاکیس، ایانوس، پولیتیا، پابلیک، بوکس پلاس، اناتیناس، کیوتوس تخنیس و پاریمین در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب «خون دلی که لعل شد» حاوی خاطرات خودگفته رهبر معظم انقلاب از تولد ایشان تا پیروزی انقلاب اسلامی است. بخش اعظمی از این اثر، خاطرات حضرت آیت الله خامنه‌ای در دوره مبارزات علیه رژیم پهلوی است. این کتاب که در پانزده فصل گردآوری شده است خاطراتی بدیع و ناگفته از مبارزات رهبر معظم انقلاب با سلطنت پهلوی‌ها را در بر دارد.

کتاب در ایران به کوشش دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای و در یونان در پانزده فصل و ۴۰۴ صفحه به همت انتشارات تاکسیدفتیس منتشر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته