دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1395 - 10:49
همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم:

از هفت استاد نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تجلیل شد

در هفته بزرگداشت مقام معلم و بعثت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) در مراسمی با حضور سرپرست واحد گرمسار هفت تن از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار معرفی شدند و از آنان تجلیل شد.
کد خبر : 82596

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم و بعثت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) در مراسمی با حضور سرپرست واحد گرمسار هفت تن از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار معرفی و از آنان تجلیل شد.


در این مراسم که با حضور دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، هیات رئیسه، استادان و دانشجویان واحد گرمسار برگزار شد، دکتر حامد زارعی، عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی، دکتر حسن خالصی، عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی، دکتر مهدی جورابلو، عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه و کشاورزی، دکتر آریس هاخوردیان، عضو هیات علمی دانشکده علوم انسانی و دکتر داوود معنوی پور، عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی به عنوان استادان نمونه معرفی و از آنان تقدیر شد.


در ادامه دکتر نیر پیراهری و دکتر آذین توکلی نیز به عنوان بانوان نمونه فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار معرفی و از آنان تقدیر شد.



دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در مراسم گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار که در تالار مولوی این دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک عید مبعث رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و هفته بزرگداشت مقام معلم واستاد به اهمیت کسب علم و دانش در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: اهمیت علم و دانش در اسلام برکسی پوشیده نیست و در دین اسلام دانایی، دانش و دانستن اهمیت بسزایی دارد و دانش به عنوان یکی از شاخص های پیشرفت کشورها نیز به حساب می آید.


وی ادامه داد: شعار سال 1395 که توسط مقام معظم رهبری، سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، با استفاده بهینه از منابع، بهره وری و تولید علم که محصولش تکنولوژی است می توانیم به فرمایشات مقام معظم رهبری جامعه علمل بپوشانیم.


دکتر میرساردو گفت: در حوزه های مختلف توانمندی و دانش علمی بسیاری داریم که با استادان، مخترعان و نخبگان علمی کشور می توانیم نیاز جامعه را فراهم کنیم چرا که هر قدر به عالمان و علم اهمیت داده شود به همان میزان نیز جامعه به پیشرفت و توسعه خواهد رسید.



سرپرست واحد گرمسار در پایان ضمن قدردانی از همه استادان گفت: تلاش می کنیم در جهت بالا بردن سطح علمی کیفیت دانشگاه و رفاه اساتید و دانشجویان قدم های بیشتری برداریم.


در این مراسم دکتر اکبر محمدی، معاون آموزشی واحد گرمسار نیز ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و اعیاد بزرگ مبعث و ماه شعبان به استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و قدردانی از تلاش های مستمر آنان در ارتقاء کیفیت آموزشی و علمی دانشگاه گفت: استادان نمونه براساس معیارهای مختلف، نقاط قوت آموزشی، فعالیت های پژوهشی و علمی و مرتبه علمی انتخاب شدند که در این مراسم از آنها تقدیر شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته