دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دلال‌هایی که منافعشان به خطر افتاده خبر سازی کذب می‌کنند

اشکش: برکنار نشده‌ام و بالای سر تیمم هستم

اشکش: برکنار نشده‌ام و بالای سر تیمم هستم
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: هدف مافیای نقل و انتقالات برکناری‌ام است، چون مخالف آمدن بازیکن بنجل خارجی هستم و می‌خواهم تیمم نتیجه بگیرد.
کد خبر : 825937

ابراهیم اشکش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در واکنش به انتشار خبری مبنی بر برکناری وی و انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: این خبر کذب محض است و حقیقت ندارد. بالای سر تیم هستم و تمرینات تیم بر اساس برنامه‌ای که از قبل چیده‌ایم پیش می‌رود. دلال‌هایی که منافع آنها به خطر افتاده و نمی‌توانند بازیکن به تیم غالب کنند با خبرسازی کذب سعی بر این دارند تا به مقاصد خود برسند. 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان افزود: تیم ما روند رو به رشدی را سپری می‌کند و در آخرین بازی هم در جام حذفی در خانه ملوان بندرانزلی ۳ بر یک برنده شدیم. مافیای جابه‌جایی بازیکن در فصل نقل و انتقالات به این نتیجه رسیده‌اند اگر ابراهیم اشکش بماند خرج تیم نفت مسجدسلیمان کمتر می‌شود. بازیکنان سخت‌کوش و لایق را به تیم می‌آورد و نان‌مان آجر می‌شود. بنابراین اخبار کذب می‌دهند تا به تصور خود موفق به برکناری‌ام شوند. همه چیز سر پول است. هدف مافیای نقل و انتقالات آوردن بازیکن بنجل خارجی است و من هم گفتم تیمم نیازی به بازیکن بی‌کیفیت ندارد.

اشکش خاطرنشان کرد: مربی کاسب نیستم و مربی عاشق هستم. می‌خواهم تیمم نتیجه بگیرد و دنبال پول نادرست نیستم. جریان برکناری من را کلید زده‌اند بلکه به هدف برسند. آقای شجاعی مدیرعامل باشگاه هم به من حرفی در مورد برکناری نزده‌اند و اعلام رسمی صورت نگرفته است. در بازی با ملوان هم اشتباه مدیر تیم باعث شد تا برتری‌مان پایدار نباشد. لیست بازیکنان محروم جام حذفی به آقای صالحی پور ارائه شده و او دقت نکرده اسم علی کیانی فر در فهرست محرومان قرار دارد. بدون دقت به این موضوع نامه را امضا کرده و به همین دلیل برتری ما مقابل ملوان از بین رفت.

وی درباره اینکه بازیکنان مدنظرش را در نقل و انتقالات مشخص کرده، عنوان کرد: بازیکنانی که مدنظر هستند را تعیین کردیم و منتظر هستیم تا قرارداد آنها امضا شود. پس از امضا از سوی باشگاه معرفی می‌شوند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته