دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رقابت استیون اسپیلبرگ با دو فیلم؛

انجمن بازیگران فیلم موسوم به SAG نامزد‌های امسال خود را شناخت

انجمن بازیگران فیلم موسوم به SAG نامزد‌های امسال خود را شناخت
«بنشی‌های اینشرین» و «همه چیز همه جا به یکباره» بیشترین نامزد‌ها را در جشنواره جوایز انجمن بازیگران فیلم (SAG) امسال داشتند.
کد خبر : 825934

به گزارش  خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، «کمدی سیاه» مارتین مک دانا درباره رفاقتی که تیره و تار می‌شود، در پنج رشته شامل کالین فارل در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد، کری کاندون در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بری کیگان و برندن گلیسون هر دو در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بزرگترین جایزه این جشنواره برای بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد.

بر اساس این گزارش، در بخش بزرگترین جایزه جشنواره برای بهترین فیلم، بنشی‌ها باید با «همه چیز همه جا به یکباره»، که آن نیز در پنج رشته دارای نامزد است، رقابت کند. میشل یئو در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن نامزد شد، در حالی که که هوی کوان، جیمی لی کورتیس و استفانی هسو همگی نامزد‌های دریافت جایزه در بخش بازیگران نقش مکمل شدند.

این دو فیلم برای دریافت جایزه بهترین فیلم باید با فیلم‌های «بابیلون، «زن‌ها حرف می‌زنند» و «فیبلمن های» استیون اسپیلبرگ رقابت کنند. «فیبلمنها» همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای پل دانو شده است، اما سر همبازی اش در این فیلم میشل ویلیامز بی کلاه مانده است.

برای دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن، یئوه باید با کیت بلانشت برای بازی در فیلم «تار»، دمیل ددویلر برای فیلم «تیل»، آنا دوآرماس برای بازی در «بلوند» و ویولا دیویس برای «زن پادشاه» رقابت کند.

در بخش بهترین بازیگر مرد نقش اول در کنار کالین فارل، آستین باتلر برای «الویس»، برندن فریزر برای «وال»، بیل نایی برای «زیستن» و آدام سندلر را برای «هاستل» داریم.

در بخش جوایز مربوط به تلویزیون، درام تاریک نتفلیکس به نام اوزارک با نامزدی در چهار دسته طلایه دار است. این سریال در بخش بهترین سریال با سریال «تاج»، «بهتر است به سال زنگ بزنی»، «جدایی» و «نیلوفر آبی» رقابت می‌کند.

جیسون بیتمن، باب اودنکیرک و جاناتان بنکس، جف بریجز و آدام اسکات نیز نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در بخش سریال‌های تلویزیونی شدند.

نامزد‌های بهترین بازیگر نقش اول زن عبارتند از لورا لینی و جولیا گارنر، جنیفر کولیج، الیزابت دبیکی و زندایا.

این مراسم در ۲۶ فوریه در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد. مراسم اسکار امسال نیز در ۲۴ ژانویه برگزار می‌شود.

جایزه انجمن بازیگران فیلم تقدیری است که انجمن بازیگران فیلم از از اجرا‌های برجسته اعضای خود به عمل می‌آورد. تندیسی که این مراسم اهدا می‌کند به شکل مردی است که دو صورتک کمدی و تراژدی در دست دارد. این تندیس که «بازیگر» نامیده می‌شود، ۴۱ سانتی متر طول و ۵/۵ کیلوگرم وزن دارد و جنس آن از برنز است که توسط ریخته‌گری هنر‌های زیبا آمریکا در بربنک، کالیفرنیا ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته