دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1401 - 09:52
گفتگو/ راه اقناع جوانان «جهاد تببین» است

دشمن همیشه نسبت به‌ انقلاب دچار اشتباه محاسباتی می‌شود

دشمن همیشه نسبت به‌ انقلاب دچار اشتباه محاسباتی می‌شود
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که می‌تواند بر دل جوانان نشسته و آن‌ها را آرام کند «جهاد تبیین» است، هر فردی و هر قشری می‌تواند در حد خود حقانیت انقلاب و صداقت نظام جمهوری اسلامی را تبیین کند. 
کد خبر : 825719

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، به دشمنی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان می‌خواستند نقاط قوت، پیشرفت‌ها و جایگاه برتر ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف مسکوت بماند. 

وی با بیان اینکه دشمن با حرکت‌های ایذایی می‌خواست اذهان و افکار مردم را دچار محاسباتی کند،افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، با آتش زدن سطل آشغال نمی‌شود اقتصاد را درست کرد و این حرکت‌های دشمنان انحرافی و برای ایجاد بی ثباتی در کشور بود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان همیشه نسبت به انقلاب اسلامی دچار اشتباه و خطای محاسباتی می‌شوند، یادآور شد: اشتباهات دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی در طول تاریخ تکرار شده و هزینه‌های زیادی برای آن‌ها دارد.

جوکار گفت: آنچه که می‌تواند بر دل جوانان نشسته و آن‌ها را آرام کند «جهاد تبیین» است، هر فردی و هر قشری می‌تواند در حد خود حقانیت انقلاب و صداقت نظام جمهوری اسلامی را تبیین کند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: جوانان امروز ما دوران دفاع مقدس را ندیده و ذهنشان از همه مسائل خالی است و امروز را فقط می‌بیند، جهاد تبیین بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند نجات بخش باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته