دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 دی 1401 - 11:33
وزیر ارشاد در حاشیه جلسه هیئت دولت:

جشنواره مد و لباس در دهه فجر برگزار می‌شود

جشنواره مد و لباس در دهه فجر برگزار می‌شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره مد و لباس خانواده ایرانی در دهه فجر هم خبر داد.
کد خبر : 825531

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر،گفت: در کنار جشنواره برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده است و در سال جاری نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم خواهیم داشت که حضور وسیع سینما‌های سیّار در این مناطق و کپرنشین‌ها از جمله برنامه‌های جشنواره است.

وی افزود: جشنواره فیلم فجر با هدف نشاط آفرینی در جامعه برگزار می‌شود و این موارد در جشنواره پیش رو تدارک دیده شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از برگزاری جشنواره مد و لباس خانواده ایرانی در دهه فجر هم خبر داد.

اسماعیلی درباره تحریم جشنواره فجر، تصریح کرد: این حرف‌ها مربوط به چند رسانه مزدور و و خارج نشین است که حیات و مماتش در این کارهاست.

وی افزود: هنرمندان ما با شور و شوق در صحنه هستند. اطلاعات جزئی آن آمار مشارکت را قبلا عرض کرده‌ام. در حال افزایش سالن‌های نمایش هستیم. با برگزاری جشنواره فجر، جواب قاطعی به این حرف‌ها داده می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون بازداشت برخی اهالی فرهنگ در ناآرامی‌های اخیر کشور، گفت: بنای ما حمایت از اهالی فرهنگ است و تفاوتی بین هنرمندان وجود ندارد، اما سیاست‌گذاری ما روشن است و کسانی که همراهی بیشتری با سیاست‌گذاری اصلی نظام دارند، ما از آن‌ها حمایت بیشتری می‌کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه ممنوع الخروجی روال قضایی داشته و براساس پرونده‌هایی است که شکل گرفت،گفت: ما در وزارت فرهنگ وظیفه خود می‌دانیم که از همه هنرمندانی که دچار مشکل شده‌اند، حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: ظیفه خود می‌دانستیم از هنرمندانی که مشکلی داشتند، حمایت کنیم، ولی برخی فعالیت آن‌ها ربطی به کار هنریشان نداشته است و در اجتماع غیرقانونی شرکت کرده‌اند، اما ما این افراد را هم جزئی از خانواده هنر می‌دانیم و تعداد بسیار زیادی از افرادی که دچار مشکل شده‌اند با همکاری دستگاه قضایی مشکل‌شان حل شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته