دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 دی 1401 - 12:09
سرپرست دانشگاه آزاد بندرانزلی:

خون شهدای دفاع مقدس موجب حفظ کشور شد

خون شهدای دفاع مقدس موجب حفظ کشور شد
کریم کیا‌کجوری عنوان کرد: خون شهدای هشت سال دفاع مقدس موجب حفظ ایران اسلامی شد و امروز زبان در قدردانی از خانواده این عزیزان قاصر است.
کد خبر : 825490

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرانزلی، کریم کیا‌کجوری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر‌انزلی با خانواده شهید محمد‌تقی شفیعیان از شهدای واقعه خونین مهر سال ۱۳۵۸ این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در این دیدار با تأکید بر اینکه امنیت، آرامش، پیشرفت و توسعه امروز کشورمان مدیون و مرهون دلاورمردی‌های شهداست، گفت: خون شهدای هشت سال دفاع مقدس موجب حفظ این آب و خاک شد و امروز زبان در قدردانی از خانواده این عزیزان قاصر است.

خون شهدای دفاع مقدس موجب حفظ این آب و خاک شد

کیاکجوری با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا حداقل کاری است که می‌توان انجام داد، ادامه داد: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی یک ضرورت است و دانشگاه به‌عنوان یک نهاد فرهنگی، آموزشی باید در مسیر توسعه و ترویج این فرهنگ پیشقراول باشد.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا به‌ویژه همسران این عزیزان سختی‌های فراوانی را متحمل شده و به تنهایی فرزندان خود را تربیت و بزرگ کرده‌اند، افزود: ما با این دیدار‌ها و تکریم خانواده شهدا در حقیقت این نهیب و تلنگر را به خود وارد می‌کنیم که باید قدردان خون این شهیدان بزرگوار باشیم.

به گزارش آنا؛ شهید محمد‌تقی شفیعیان از شهدای وقایع خونین مهر ۵۸ بندرانزلی، ۲۳ مهر ماه سال ۱۳۵۸ در جریان درگیری با نیرو‌های ضد‌انقلاب به درجه رفیع جانبازی نایل شد و پس از گذشت سه ماه بر اثر شدت جراحات وارده به خیل عظیم شهدا پیوست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته