دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1395 - 14:32

خرید اینترنتی بازی آنلاین، مهندس جوان را به دادگاه کشاند

رییس پلیس فتا خراسان رضوی از دستگیری یک مهندس جوان به جرم کلاهبرداری خبر داد و گفت: شهروندان برای پیشگیری از برداشت‌های غیر مجاز به صورت دوره‌ای رمز دوم خود را تغییر داده و از گردش حساب و تراکنش‌های مالی خود مطلع باشند.
کد خبر : 82535

به گزارش گروه اجتماعی آنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا،سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان مراجعه و شکایتی را مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش ارائه کرد.


وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد مبلغ حدود ده میلیون ریال از حسابش طی سه مرحله کسر شده است.


وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات مالباخته با یک سری تحقیقات فنی عامل برداشت‌های غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.


متهم 25 ساله که مهندس یکی از شرکت‌های پیمانکاری است در مواجهه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف و عنوان کرد: به یکی از بازی‌های اینترنتی آنلاین تحت شبکه اعتیاد شدیدی پیدا کردم و از آنجایی که در این بازی باید مبالغی را بابت خرید هزینه می‌کردم و از طرفی شارژ کارت عابر بانکی‌ام نیز تمام شده بود به فکر چاره افتادم و با سوء استفاده از اطلاعات حساب همکار سابقم که با او نیز همان بازی را در سال گذشته در محل کار انجام می‌دادیم و گهگاه از کارت وی بازی آنلاین را شارژ می‌کردم هزینه شارژ را پرداخت می‌کردم.


سرهنگ جهانشیری با اشاره به معرفی متهم به دادسرا به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از برداشت‌های غیر مجاز به صورت دوره‌ای رمز دوم خود را تغییر داده و از گردش حساب و تراکنش‌های مالی خود مطلع باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته